🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44739.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در ویندوز 10 هشدار تماس های دریافتی اندروید را ببینیم؟

اگر از یک تلفن هوشمند اندرویدی و رایانه ای مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کنید، قادر خواهید بود به هنگام دریافت و یا از دست رفتن یک تماس هشدار آن را روی ...

اگر از یک تلفن هوشمند اندرویدی و رایانه ای مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کنید، قادر خواهید بود به هنگام دریافت و یا از دست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رفتن یک تماس هشدار آن را روی رایانه خود مشاهده نمایید. برای دسترسی به این قابلیت کافیست اپلیکیشن کورتانا را روی دیوایس اندرویدی خود پیکربندی کنید.

پس از دانلود و نصب نسخه رسمی کورتانا، لازم است با همان حساب - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربری مورد استفاده در ویندوز وارد سیستم شوید. سپس در بخش تنظیمات سرویس نوتیفیکیشن را فعال نمایید. برای انجام این کار به مسیر Settings > Sync Notifications بروید و Missed Call Notification و Call Notification را روشن کنید.

همچنین با فعال کردن گزینه هایی چون Low battery notifications یا App notifications قادر هستید نوتیفیکیشن کم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بودن شارژ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باتری و نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها را نیز روی رایانه ویندوزی خود مشاهده کنید.

در رابطه با همین موضوع می توانید تنها اپلیکیشن های دلخواه خود را برای دریافت نوتیفیکیشن انتخاب کنید تا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بدین طریق به یک باره با اعلان پشت سر هم تمام برنامه ها مواجه نشوید.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

برای مطمئن شدن از فعال بودن سرویس نوتیفیکیشن روی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رایانه ویندوزی خود به مسیر Settings > System > Notifications & actions بروید. همچنین تلفن هوشمندتان باید به عنوان یکی از فرستندگانی که از آن نوتیفیکشن دریافت می کنید، ذکر شده باشد. شما می توانید این نوتیفکیشن ها را برای هر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فرستنده دیگری نیز تنظیم نمایید.

این تنظیمات شامل نشان دادن یا پنهان کردن بنر نوتیفیکیشن ها، نگهداری خصوصی نوتیفیکیشن ها در لاک اسکرین، نشان دادن نوتیفیکیشن ها در اکشن سنتر و پخش یک صدای به خصوص می شود.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به هنگام دریافت و یا از دست رفتن یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تماس، باید هشداری همراه با نام مخاطب و یا شماره وی روی رایانه خود مشاهده کنید. لازم به ذکر است که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با استفاده از رایانه نمی توانید تماس شخص مذکور را پاسخ دهید، اما قادر خواهید بود برای او یک پیام متنی ارسال کنید.

اگر در یک جلسه مهم هستید و یا تلفن همراه تان دور از دسترس است، این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قابلیت ارائه شده توسط دستیار هوشمند کورتانا می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

نظر شما در مورد ادغام کورتانا با تلفن های هوشمند اندرویدی چیست؟ آیا انجام چنین کاری را مفید می دانید؟ نظرات و دیدگاه های خود را در این رابطه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Cortana - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - – Digital assistant

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 38.26 / 55.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone