تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24353.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کالسکه برقی بوش به حمل و نقل آسان و امن کودکان کمک می‌کند

به نظر فقط بزرگسالان نیستند که از حمل و نقل الکتریکی بهره می‌برند بلکه کودکان و نوزادان هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. بوش از نوعی کالسکه برقی کودک به نام eStroller رونمایی کرده که ...

به نظر فقط بزرگسالان نیستند که از حمل و نقل الکتریکی بهره می‌برند بلکه کودکان و نوزادان هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. بوش از نوعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کالسکه برقی کودک به نام eStroller رونمایی کرده که از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موتور الکتریکی و سنسور دوگانه استفاده می‌کند تا نه تنها حمل کالسکه کودک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را برای والدین آسانتر کرده بلکه از حرکت آن در جهات ناخواسته جلوگیری به عمل بیاورد.

این سیستم به صورت خودکار سطح - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مسیر را بررسی می‌کند تا در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مسیرهای سر بالایی، در هنگام توقف و در مسیرهای با شیب جانبی کالسکه را در مسیر درست هدایت کند. بعلاوه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این تکنولوژی در صورتی که همراه کودک کنترل کالسکه را از دست بدهد یا باد شدید بوزد، آن را از حرکت باز می‌دارد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

باتری این سیستم هم مزایای خاص خودش را دارد. باتری این محصول می‌تواند حرکت در مسافتی به اندازه 15 کیلومتر را پوشش دهد. بوش نوعی باتری 18 ولتی جایگزین شونده از جنس لیتیوم یون برای این کالسکه الکتریکی در نظر گرفته که به راحتی و با پورت USB شارژ می‌شود.

علاوه بر این می‌توان با گوشی و از طریق بلوتوث به کالسکه وصل شد. با اینکار علاوه بر مشاهده میزان شارژ باتری می‌توان زنگ هشدار کالسکه را فعال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرد تا در صورت اقدام به دزدی آن صاحب کالسکه را با خبر کند.

این سخت‌افزار را می‌توان برای کالسکه‌های تک و دوتایی مورد استفاده قرار داد. البته بوش این کالسکه‌ها را نمی‌سازد و سایر سازندگان می‌توانند از این پلتفرم برای ساخت کالسکه استفاده کنند. در حال حاضر شرکت سوئدی Emmaljunga احتمالا اولین کالسکه الکتریکی بر پایه طراحی بوش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را تا سال 2020 روانه بازار خواهد کرد و احتمالا شرکت‌های دیگری هم در ادامه مدل‌های خودشان را عرضه می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone