تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30378.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پهپاد صنعتی جدید DJI با دو دوربین حرارتی معرفی شد

اخیراً پهپاد صنعتی جدید DJI از سری ماویک 2 معرفی شده که Mavic 2 Enterprise Dual نام دارد و به منظور استفاده در مراکز صنعتی، قابلیت‌های مفیدی برایش درنظر گرفته شده است. با همکاری شرکت FLIR ...

اخیراً پهپاد صنعتی جدید DJI از سری ماویک 2 معرفی شده که Mavic 2 Enterprise Dual نام دارد و به منظور استفاده در مراکز صنعتی، قابلیت‌های مفیدی برایش درنظر گرفته شده است. با همکاری شرکت FLIR دوربین‌های حرارتی منحصر به فردی برای این مدل پهپاد در نظر گرفته شده که این ویژگی موجب شده محصول جدید به بهترین گزینه برای نظارت، ماموریت‌های امداد و نجات یا موضوعاتی شبیه به ان برگزیده شوند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب دوربین‌های گجت یاد شده قادرند دمای یک شئ و محیط را بسنجند یا گستره‌ی دمایی مشخصی را بررسی کنند. بر خلاف این گجت دیگر پهپاد‌های DJI، برای استفاده در محیط صنعتی طراحی شده و کمپانی‌های مختلف می‌توانند با استفاده از آن، بر سازه‌ها و ساختمان‌هایشان نظارت کنند.

آنها می‌توانند با بکار بستن پهپاد صنعتی جدید DJI به بررسی ساختمان‌های چند طبقه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که نیاز به نظارت همیشگی دارند، بپردازند. ریز دوربین‌های حرارتی بکار رفته در این پهپاد‌ها، قابلیتی جالبی به نام Spot Meter دارند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که دمای میانگین موجود هر شئ یا محل را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این بیشترین و کمترین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - میزان دما نیز در آنها مشخص می‌شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

علاوه بر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قابلیت، ویژگی دیگری نیز برای این پهپادها در نظر گرفته شده که به هدایتگر اجازه می‌دهد رنگ‌های متنوعی برای دمای های مختلفی در نظر بگیرد تا آن را به حالت‌ بهتری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مشاهده کند.

دوربین بکار رفته برای این پهپاد از قابلیت FLIR MSX پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از تصویربرداری پویا چند بعدی به مشاهده جزئیات نوری به همراه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درجه حرارتی اشیا بپردازد. این مسئله می‌تواند به شناسایی اشیاء مختلف از هم کمک کند.

این دوربین به گیمبال سه محوره‌ و سنسور 4K مجهز شده که با ثابت نگاه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داشتن آن، تصویر مطلوبی فیلمبرداری می‌کند. هدایت گر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن DJI Pilot به کنترل پهپاد بپردازد. از دیگر ویژگی‌های Mavic 2 Enterprise Dual می‌توان به نورپرداز ۲۴۰۰ لومن، چراغ  M2E و بلندگو اشاره کرد. این پهپاد قیمتی معال ۲۶۹۹ دلار آمریکا دارد و کاربران می‌توانند با پرداخت این هزینه، آن را بکار ببندند.

 

تماشا کنید: مقر جدید DJI پلی آسمانی برای آزمایش پهپاد‌ها خواهد داشت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone