🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39087.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کشف سه حفره امنیتی در مجموعه نرم افزاری حفاظت از داده کمپانی دل

هنوز چند روز از کشف دو آسیب پذیری در چیپست های اینتل نگذشته که محققان این بار چندین حفره های امنیتی را در مجموعه نرم افزاری Dell EMC Data Protection پیدا کرده اند. این مجموعه ...

هنوز چند روز از کشف دو آسیب پذیری در چیپست های اینتل نگذشته که محققان این بار چندین حفره های امنیتی را در مجموعه نرم افزاری Dell EMC Data Protection پیدا کرده اند.

این مجموعه نرم افزاری در حفاظت و پشتیبان گیری از داده های حیاتی شرکت ها کاربرد دارد و  آسیب پذیری های که توسط کمپانی «Digital Defense» در آنها پیدا شده امکان کنترل کامل سیستم را برای هکرها فراهم می کنند.

مجموعه نرم افزاری Dell EMC Data Protection شامل برنامه هایی از قبیل Dell EMC Avamar Server، NetWorker Virtual Edition و Integrated Data Protection Appliance است.تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیجمعه گذشته Digital Defense سه حفره امنیتی را در این مجموعه شناسایی کرده که روی یکی از بخش های اصلی آن به نام Avamar Installation Manager اثر گذار بوده اند.

بر این اساس هکرها از طریق ترکیب باگ ها و اصلاح فایل های پیکربندی توانایی به دست گرفتن کنترل سیستم را داشته اند.

آسیب پذیری اول که CVE-2017-15548 نام دارد باگی است که امکان دور زدن سیستم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - احراز هویت نرم افزار را فراهم می کند.

آسیب پذیری دوم که امکان دسترسی به فایل های مختلف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در سطح روت فراهم می کند CVE-2017-15549 نام دارد و  در UserInputService پیدا شده است.

باگ سوم CVE-2017-15550 نام داشته و به کاربران تائید هویت شده اجازه بارگذاری فایل ها را در UserInputService می دهد. هنگامی که یک کاربر این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سه روش را در کنار هم قرار دهد کنترل کامل سیستم را به دست خواهد گرفت.

کمپانی Digital Defense این مشکلات را همراه با مثال های عملی به دل ارائه کرده و ظاهرا دل نیز سریعا بروزرسانی هایی را برای رفع این مشکل ارائه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone