تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23895.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هم موسس Oculus VR بعد از هفت سال فعالیت از این شرکت جدا می‌شود

نیت میچل (Nate Mitchell) یکی از هم موسسان Oculus VR بعد از هفت سال فعالیت در این کمپانی حوزه واقعیت مجازی از آن جدا خواهد شد. میچل با اعلام این خبر اعلام کرد که با این ...

نیت میچل (Nate Mitchell) یکی از هم موسسان Oculus VR بعد از هفت سال فعالیت در این کمپانی حوزه واقعیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مجازی از آن جدا خواهد شد. میچل با اعلام این خبر اعلام کرد که با - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این تصمیم قصد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دارد از وقتش برای سفر، بودن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با خانواده و تجدید نیرو استفاده کند.

آخرین سمت میچل در این کمپانی رئیس بخش محصولات VR در فیسبوک بود که سال گذشته به آن منصوب شد. این تغییر بیش از پیش نشان از ادغام رسمی Oculus با کمپانی مادر یعنی فیسبوک داشت. علاوه بر فعالیت‌هایش در زمینه مدیریت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محصولات، میچل از ابتدای بنیانگذاری این شرکت یکی از چهره‌های شناخته شده آن به شمار می‌رفت.

او تقریبا یکی از تنها چهره‌های Oculus VR بود که در رویدادهای عمومی مثل کنفرانس‌های خبری، نمایش و دموهای پشت درهای بسته - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و تقریبا تمام رویدادهای این چنینی دیگر حضور پیدا می‌کرد. او در واقع به یک سخنگوی تأثیرگذار برای Oculus به عنوان یک کمپانی و VR به عنوان یک تکنولوژی تبدیل شده بود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

تا به امروز میچل یکی از تنها اعضای باقیمانده Oculus بود که در کنار «مایکل آنتونوف» هم موسس دیگر شرکت فعالیت می‌کرد. البته آنتونوف هم در حال حاضر در تیم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زیر ساخت‌های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هوش مصنوعی فیسبوک کار می‌کند. هم موسس دیگر شرکت که «اندرو ریس» نام داشت هم در سال 2013 و بر اثر یک تصادف رانندگی درگذشت.

از سال 2014 که فیسبوک Oculus را در اختیار گرفت این شرکت توسعه چشمگیری پیدا و بخشی از تمرکز خود را از پی‌سی گیمینگ متوجه هدست‌های مجزا، شبکه‌های اجتماعی و ویدیو کرد. با این اوصاف شاید بتوان بیش از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینکه جدایی میچل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را بهعنوان مشکلی برای شرکت واقعیت مجازی تلقی کرد، آن را به عنوان گذری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از یک دوره به دوره دیگر دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone