🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44339.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت بالاخره همه برنامه های آفیس را به استور ویندوز آورد

مایکروسافت بالاخره امروز ورژن کاملی از برنامه آفیس خود را به ویندوز استور می آورد. همزمان با ارائه لپ تاپ سرفس جدید با ویندوز 10 اس، اپلیکیشن های آفیس نظیر وورد، اکسل، پاور پوینت، آوت ...

مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بالاخره امروز ورژن کاملی از برنامه آفیس خود را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به ویندوز استور می آورد. همزمان با ارائه لپ تاپ سرفس جدید با ویندوز 10 اس، اپلیکیشن های آفیس نظیر وورد، اکسل، پاور پوینت، آوت لوک، اکسس و پابلیشر نیز از طریق استور قابل دریافت خواهند بود.

گرچه قبلا مایکروسافت آفیس را در فروشگاه خود لیست کرده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بود اما این اولین بار است که کاربران قادر هستند اپلیکیشن را مستقیما دانلود و یا آن را آپدیت کنند.

افزودن آفیس بخشی از تلاش مایکروسافت برای متقاعد کردن توسعه دهندگان به استفاده از ویندوز و ارائه اپلیکیشن هایشان روی استور ویندوز است. پس از شکست در طرح - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های مختلف ویندوز 7 و ویندوز 8، مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حالا امیدوار است که ابزار Centennial Desktop Bridge به توسعه دهندگان سنتی کمک کند تا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سریع تر خود را با شرایط نو تطبیق دهند.

دارندگان لپ تاپ سرفس و هر لپ تاپ دیگری با ویندوز 10 اس باید این ورژن آفیس را دانلود کند، چرا که ورژن جدید ویندوز با پسوند S، محدودیت های خاصی را اضافه کرده است. گویا آفیس روی ویندوز 10 اس فعلا 32 بیتی است اما کاربران هنوز می توانند از اپ موبایل آفیس استفاده کنند تا ورژن کامل ارائه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone