🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  3. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  4. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  5. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44334.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا روش های احراز هویت بیومتریک می توانند جایگزین رمز عبور شوند؟

امنیت و حریم شخصی، دو عضو جدایی ناپذیر از هر جامعه موفقی به حساب می آیند. دنیای متصل امروز، جایی که در آن کامپیوترها درون جیب های شلوارمان قرار گرفته اند و همه جزئیات زندگیمان ...

امنیت و حریم شخصی، دو عضو جدایی ناپذیر از هر جامعه موفقی به حساب می آیند. دنیای متصل امروز، - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جایی که در آن کامپیوترها درون جیب های شلوارمان قرار گرفته اند و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همه جزئیات زندگیمان در شبکه های اجتماعی هست.

بنابراین می دانیم که داشتن یک پسوورد یا رمز عبور مطمئن تا چه حد می تواند به سلامت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زندگی ما کمک کند. باید بدانیم نباید از یک پسوورد در همه سرویس ها، - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن ها و وبسایت هایی که عضوشان هستیم استفاده کنیم، یا پسووردهای کوتاه اصلا مناسب نیستند.

نباید رمزهای ساده مثل qwerty یا 12345 را برگزید و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده از اعداد، حروف و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشانه ها برای ساخت یک رمز عبور قدرتمند لازم است. توصیه ها فراوان است و اگر نمی خواهید شخصی ترین جزئیات زندگیتان در اختیار اشخاص ناآشنا قرار - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بگیرد، باید حسابی حواستان را جمع کنید.

پیچیده است، اما باید برای جلوگیری از اتفاقی ناگوار آن را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نظر داشت. برای راحتی کار، یک سری برنامه ها و اپلیکیشن ها برای مدیریت پسووردها وجود دارند مثل LastPass یا KeePassX و حتی قابلیت های - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مخصوص مرورگر. اما آن ها هم به خودی خود امنیت چندان بالایی ندارند.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مضاف بر این ها، کاربران باید از کیف پول مجازیشان هم حفاظت کنند. حساب های بانکی یا سیستم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های پرداختی مثل Apple Pay نه با اطلاعات کلی، بلکه با حساب و کتاب مالی شما در تعامل هستند.

برای آسوده تر ساختن این پروسه حفظ رمز، وارد کردن آن و... شرکت های سازنده ابزارها و گجت ها به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خصوص موبایل ها دست به اقداماتی زده اند تا با پیمودن مسیری ساده تر، هویت خودمان را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به دستگاه ثابت کنیم. از قابلیت تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت و تشخیص عنبیه چشم می توان نام برد که اکثر آن ها در هر لحظه ای قابل - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دسترسی هستند.

اما نکته اینجاست که «هویت» برای با «رمز عبور» نیست و تشخیص هویت هم امنیت رمزهای عبور را ندارد.

وقتی که شما به شخصی کارت شناسایی یا گواهی نامه را نشان می دهید، در واقع اثبات می کنید که چه کسی هستید، با آن نوشابه نمی خرید، یا قبض برقتان را پرداخت نمی کنید، فقط می گویید که چه کسی هستید.

بله، حالا ممکن است برخی بگویند که ما حالا امنیت بیشتری نسبت به گذشته داریم. اگر «گذشته» زمانی باشد که اصلا پسوورد یا پین - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وجود نداشت، بله، شما راست می گویید. اما اگر گذشته زمانی است که با پترن یا پسوورد قفل موبایلتان را باز می کردید، حالا امنیت کمتری نسبت به گذشته دارید.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تصور کنید که از تعطیلات به خانه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر می گردید و یک مقام مثلا امنیتی (یا هر شخصی با کارت شناسایی معتبر) جلوی شما را می گیرد و می خواهد دستگاه موبایل شما را بررسی کند. شما پیش از - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برخورد با این شخص، باید موبایل خود را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سریعا خاموش کنید.

چرا؟ چون تقریبا همه موبایل های مدرن امروزی که از اسکنر اثر انگشت یا تشخیص چهره و عنبیه چشم استفاده می کنند، پس از روشن شدن باید توسط یک پین یا پسوورد راه اندازی شوند.

اگر این پین یا پسوورد را وارد نکنید، به هیچ وجه هیچ شخصی نمی تواند وارد موبایل شما شود، حتی اگر دست - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما را روی اسکنر اثر انگشت قرار داده یا موبایل را جلوی صور شما بگیرد. و هیچ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شخصی بدون داشتن مجوزهای کافی نمی تواند وارد محیط شخصی موبایل شما شود. بنابراین خطای قانونی از شما سر نزده و به عنوان یک شهروند، امنیت را خواستار شده اید.

یک سری می گویند «ما که چیزی برای قایم کردن نداریم، پس از چیزی هم نمی ترسیم». برای شما که از این اقدام غیر قانونی اشخاص ناآشنا گذشت می کنید باید بگوییم که این اقدام شما، جایگاه یک مامور قانونی که مجوز کافی دارد را با یک دزد - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که اخاذی اطلاعاتی می - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند عوض خواهد کرد.

مجرمین از این مشکل با خبر هستند و بدون دردسر جلوی شما را می گیرند و اطلاعات را بیرون می کشند. اما اگر مامور قانونی، گواهی قانونی داشته باشد، هیچ ترسی از ارائه پسوورد وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone