🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44326.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت و ثبت پتنتی برای از کار انداختن لپتاپ های سرقتی از راه دور

همانطور که می دانید، اکثر تلفن های هوشمند موجود در بازار از قابلیتی تحت عنوان «Reset Protection» برخوردارند که در صورت انجام مراحل فعالسازی به صورت کامل و درست، بازگرداندن موبایل به حالت کارخانه و ...

همانطور که می دانید، اکثر تلفن های هوشمند موجود در بازار از قابلیتی تحت عنوان «Reset Protection» برخوردارند که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در صورت انجام مراحل فعالسازی به صورت کامل و درست، بازگرداندن موبایل به حالت کارخانه و پاک کردن اطلاعات مالک را برای سارقین تقریباً غیر ممکن می کند.

البته جای خالی ویژگی مذکور در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لپتاپ ها به شدت حس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می شود؛ چرا که معمولاً سارقین لپتاپ، اطلاعات دستگاه های به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سرقت رفته را به راحتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پاک کرده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و آنها را به عنوان سیستم دست دو در بازار به فروش می رسانند.

اما حالا با معرفی لپتاپ های جدیدی که مانند تلفن های همراه، همیشه روشن بوده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و می توانند از طریق سیم کارت به شبکه های مخابراتی متصل شوند، امکان استفاده از «Reset Protection» در این ابزار نیز فراهم شده که البته به گفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مایکروسافت، استفاده از ویژگی امنیتی جدید به حضور سیم کارت در دستگاه نیازی نخواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

نیازی به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حضور سیم کارت برای غیرفعالسازی لپتاپ وجود ندارد

بر اساس پتنتی که کمپانی ساکن ردموند به ثبت رسانده، می توان با ارسال - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یک سیگنال، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از پاک سازی اطلاعات کامپیوترها (مدل هایی که  از توانایی ارتباط با شبکه های مخابراتی بهره مند هستند) جلوگیری نمود. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این ویژگی حتی زمانی که آنتن دهی کافی نبوده و یا سارق سیم کارت را از دستگاه خارج کند (مانند زمانی که قادر به برقراری تماس های اضطراری بدون وجود سیم کارت در موبایل هستیم) نیز قابل استفاده خواهد بود.

لازم به ذکر است ارائه این قابلیت، به معنی امکان رهگیری کاربران در هر شرایطی بوده که به احتمال زیاد، باعث بروز دعواهای حقوقی زیادی بر سر مسئله حریم خصوصی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone