🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44342.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آمبولانس را فراموش کنید؛ سوئد از پهپاد برای نجات قربانیان ایست قلبی استفاده می کند

اگرچه اکثر پهپادها برای سرگرمی یا ساخت محتویات چند رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند، محققان انستیتوی کارولینسکا سوئد اخیراً دست به حرکت تازه ای زده اند که می تواند پهپادها را به دیوایس ...

اگرچه اکثر پهپادها برای سرگرمی یا ساخت محتویات چند رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند، محققان انستیتوی کارولینسکا سوئد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اخیراً دست به حرکت تازه ای زده اند که می تواند پهپادها را به دیوایس های مناسبی برای مقاصد پزشکی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تبدیل کند. این تیم محققان به آزمایش پهپادی پرداخته اند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که به دستگاه شوک مجهز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده و می تواند به سرعت به افرادی که در حال تجربه حمله یا ایست قلبی هستند یاری برساند.

بیش از شش میلیون نفر به صورت سالانه به خاطر ایست قلبی فوت می شوند و بیشترین آمار مرگ و میر در سراسر جهان به همین اختلال تعلق دارد. تنها یک نفر از 10 نفر می تواند بیرون از بیمارستان از ایست قلبی جان سالم به در ببرد و سرعت، فاکتوری کلیدی در نجات این افراد است؛ در واقع، با گذشت هر دقیقه از ایست قلبی، شانس نجات فرد تا 10 درصد کاهش می یابد. با درنظرگیری همین موضوع، محققان به راهی هوشمندانه برای کاهش زمان درمان قربانیان ایست قلبی دست یافته اند.

بیش از شش میلیون نفر به صورت سالانه به خاطر ایست قلبی فوت می شوند

جیکوب هالنبرگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و همکاران وی در انستیتوی کارولینسکا به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بررسی گزارش های ایست قلبی در خارج از استکلهم پرداخته اند که از عدم وجود منابع فوریت های پزشکی حکایت داشته اند. آمارها نشان می دهد که انتقال قربانیان ایست قلبی به نزدیک ترین مراکز درمانی در این مناطق، حدوداً 30 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دقیقه طول می کشد و هیچ یک از این افراد نجات نیافته اند.

تیم مورد اشاره، دستگاه های شوکی را روی پهپادهای مختلف قرار داد و به مقایسه سرعت رسیدن آنها به محل مورد نظر پرداخت. طی 18 آزمایش مختلف، پهپاد توانست در مدت زمان حدودی 5 دقیقه به محل حادثه برسد؛ این در حالی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است که آمبولانس ها به صورت میانگین، 22 دقیقه بعد از تماس به همان محل رسیده اند. ضمناً دستگاه شوک قرار گرفته روی پهپادها از دستورالعملی بهره مند است که به اشخاص حاضر در محل کمک می کند خود وارد عمل شوند.

هالنبرگ می گوید تیم وی در حال حاضر مشغول همکاری با سرویس های فوریت های پزشکی محلی است تا برنامه ای مدون برای پهپادهای مجهز به دستگاه شوک فراهم آورد و این سیستم ها تا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دو سال دیگر آغاز به کار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone