🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44337.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از MobileNets رونمایی کرد؛ مجموعه ای از ابزارها برای تشخیص محتویات تصاویر

کمپانی گوگل امروز خبر از عرضه نرم افزار MobileNets داده که در واقع مجموعه ای از مدل های دیداری TensroFlow است که برای پلتفرم هایی با سرعت و قدرت پایین، مانند موبایل های هوشمند ساخته ...

کمپانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گوگل امروز خبر از عرضه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نرم افزار MobileNets داده که در واقع مجموعه ای از مدل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های دیداری TensroFlow - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که برای پلتفرم هایی با سرعت و قدرت پایین، مانند موبایل های هوشمند ساخته شده اند. گوگل می گوید نرم افزار تشخیص تصاویر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تازه اش، از ابزارهای یادگیری ماشین کارآمدی استفاده می کند که با سرعت و دقت بالایی روی سخت افزارهای موبایل اجرا می شوند. و ابزارهای آتی مانند Google - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Lens می تواند بسیاری از عملیات ها را به صورت محلی و بدون نیاز به موبایل دیتا به انجام برساند.

اجرای شبکه یادگیری ماشین روی سیستمی با قدرت سخت افزاری بالا و بدون نیازی به نگرانی نسبت به عمر باتری یا به اشتراک گذاری منابع اپلیکیشن ها و سرویس ها یک بحث است و اجرای نرم افزار مشابهی روی دستگاه موبایلی با عمر باتری و دسترسی به منابع - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمتر و در عین حال، دستیابی به تجربه ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روان با 60 فریم بر ثانیه بحثی دیگر. مدل دیداری MobileNets قرار است برای ابزارهای فعلی مانند گوگل فوتوز کارآمد باشد و تصاویری که به ثبت می - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رسانید را پیش-پردازش می کند تا محتویات شان شناسایی شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

MobileNets اساساً مدلی برای تشخیص اشیا است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که می تواند اطلاعات گوناگونی را در اختیارتان بگذارد تا از آنها استفاده کنید. بنابراین نه تنها می توانید دوربین را به سمت یک شی گرفته و آن را شناسایی کنید، بلکه تصاویر برای فعالیت های دیگری نیز کارآمد خواهند بود؛ به عنوان مثال، با گرفتن دوربین به سمت بخش زیرین یک روتر، موبایل به صورت خودکار SSID و اطلاعات رمز عبور را شناسایی کرده و به اینترنت متصل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می شود.

این نرم افزار جدید به صورت متن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باز در دسترس قرار می گیرد و در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لینک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مراجعه کنید. علاوه بر این، چگونگی اجرای این مدل ها در وب سایت TensorFlow گوگل شرح داده شده و لینک هایی به مدل های گوناگون برای پلتفرم های مختلف فراهم شده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone