🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44324.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل هوم، آمازون اکو را در آزمونی شامل 3 هزار سوال شکست داد

موسسه ای فعال در حوزه دیجیتال به نام 360i اخیراً دست به حرکتی تحقیقاتی برای سنجش میزان هوشمندی اسپیکرهای گوگل هوم و آمازون اکو زده و آزمونی شامل 3 هزار سوال میان دستیاران دیجیتالی گوگل ...

موسسه ای فعال در حوزه دیجیتال به نام 360i اخیراً دست به حرکتی تحقیقاتی برای سنجش میزان هوشمندی اسپیکرهای گوگل هوم و آمازون اکو زده و آزمونی شامل 3 هزار سوال میان دستیاران دیجیتالی گوگل اسیستنت و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - الکسا برگزار کرده است. نتایج این آزمون نشان داد که گوگل هوم تا شش برابر بیشتر از رقیب خود قادر به ارائه پاسخ های درست است. این نتیجه قطعاً تعجب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برانگیز است، اما با درنظرگیری رویکرد هر کمپانی نسبت به دستیار دیجیتالی اش، منطقی به نظر می رسد.

اگرچه مشتریان غالباً تمایل بیشتری به دستیار صوتی آمازون دارند، نتایج نشان می دهد که دستیار گوگل به مراتب هوشمندتر است؛ دلیل این مسئله را می توان آن دانست که کمپانی گوگل از قابلیت «گراف» جستجوگر خود برای پاسخ به سوالات کاربر استفاده می - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند. گراف گوگل، در واقع پایگاه داده ای از حقایق مختلف است که از سراسر وب جمع آوری شده اند. از طرف دیگر، آمازون از اطلاعات به اشتراک گذاری شده از سوی شرکایش استفاده می کند که به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اندازه اطلاعات - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوگل وسیع نیستند و در چنین آزمونی شکست می خورد.

موسسه 360i اعلام نکرده که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چند درصد از این 3 هزار سوال، مربوط به اطلاعات عمومی بوده اند و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چند درصد مربوط به درخواست سرویس های گوناگون. این مسئله نیز می تواند تاثیری شگرف روی نتیجه تحقیق بگذارد، چرا که دو دستیار دیجیتالی مورد اشاره از کلمات کلیدی متفاوتی برای شناسایی فرمان ها و درخواست های گوناگون استفاده می کنند.

به عنوان مثال، وقتی کاربر با فرمانی مشخص از گوگل هوم می - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد تا دمای اتاق را کم کند، ترموستات Nest که به دستگاه متصل است به خوبی این کار را انجام می دهد. اما همین فرمان، روی آمازون اکو عمل نمی کند و کاربر باید از کلمات کلیدی متفاوتی استفاده نماید؛ اما لازم به اشاره است که الکسا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در قیاس با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوگل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوم، با محصولات به مراتب بیشتری در بازار سازگاری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طهورا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
احیانا نمایندگی شما روستای باسمنج تبریز آذربایجان شرقی کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای باسمنج تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone