🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44322.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توقف توسعه ماژول های اینتل از شکست در برابر رزبری پای خبر می دهد

MinnowBoard 3 ماژول های کامپیوتری کوچک اینتل یعنی ادیسون، ژول و گالیله را به خاطر دارید؟ ZDNet گزارش می دهد شرکت سازنده تصمیم گرفته عرضه کیت توسعه برای این محصولات را متوقف نماید. در این ...

MinnowBoard 3 ماژول های کامپیوتری کوچک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اینتل یعنی ادیسون، ژول و گالیله را به خاطر دارید؟ ZDNet گزارش می دهد شرکت سازنده تصمیم گرفته عرضه کیت توسعه برای این محصولات را متوقف نماید.

در این میان خبر از توقف توسعه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برخی از مدل های عینک هوشمند Recon Jet هم به گوش می رسد که البته این یکی با توجه به مشکلات پیشین تعجب چندانی هم ندارد.

اما - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اینتل کامپیوتر گالیله را برای رقابت با رزبری پای توسعه داده بود، ادیسون محصولی با کیت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسعه در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ابعاد یک کارت حافظه به حساب می آمد و ژول هم قوی ترین ماژول کامپیوتری این شرکت بود که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال گذشته معرفی شد.

هرچند اینتل دلیل توقف عرضه کیت توسعه این محصولات را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد شرکت آمریکایی با محصولات فعلی موفقیتی در مقابل رقبایی مثل رزبری پای کسب نکرده و قصد دارد با رونمایی از MinnowBoard 3 در آینده با قدرت بیشتری در این بازار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ظاهر شود.

در پایان گفتنی است محصول ریز نقش دیگر این شرکت به نام Curie که یک ماژول کامپیوتری برای ابزارهای پوشیدنی به حساب می آید هم در بازار حاضر خواهد بود، چرا که این حوزه به اینترنت اشیاء مربوط می شود و با توجه به هرچه فراگیر تر شدن این فناوری نمی توان به سادگی از حضور در آن چشم پوشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone