🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44320.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت بسته های نامحدود و شبانه همراه اول به مناسبت عید فطر

فردا نخستین روز از ماه شوال است و ایرانیان بعد از یک ماه روزه داری، عید فطر را جشن می گیرند. به همین مناسبت همراه اول از ارائه بسته های ویژه اینترنت برای مشترکان خود ...

فردا نخستین روز از ماه شوال است و ایرانیان بعد از یک ماه روزه داری، عید فطر را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جشن می گیرند. به همین مناسبت همراه اول از ارائه بسته های ویژه اینترنت برای مشترکان خود خبر داده است که در ادامه توجه شما را به جزئیات این خبر جلب می کنیم.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در طرح جدید خود، بسته های متنوع اینترنت برای استفاده مشترکین دائمی و اعتباری در فصل تابستان ارائه می دهد.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ابلاغ مصوبه ۲۴۹۹ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته های اینترنت به اپراتورها، بسته های نامحدود و شبانه حذف شده بود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همین مساله اعتراض جمع کثیری از کاربران و البته توجه ویژه وزیر ارتباطات را در پی داشت. در همین رابطه محمود واعظی اظهار داشت:

 کامنت‌های کاربران را خواندم. بسته های تشویقی اپراتورها بر اساس قانون، دارای زمان است و پس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از انقضای زمان حذف می‌ شود.

وزیر ارتباطات وعده داد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که طبق هماهنگی های صورت گرفته، به مناسبت عید فطر بسته های مشابهی از سوی اپراتورها ارائه می شود تا مشکلی برای آنها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش نیاید.

در همین راستا همراه اول نیز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «ضمن بازگرداندن بسته های نامحدود و شبانه قبلی»، اقدام به «ارائه مناسب ترین بسته های بازار به مناسبت عید سعید فطر» کرده است.

توجه: فهرستی که در ادامه مشاهده می کنید صرفا مربوط به بسته های ویژه عید فطر است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آمی‌تیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
نمایندگی شما آیا شهرک شهید بهشتی تبریز آذربایجان شرقی اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در شهرک شهید بهشتی تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone