🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44329.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ویدئوی 18 ثانیه ای از پیشرفت دو ساله مقر جدید اپل در کوپرتینو [تماشا کنید]

مقر جدید اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، که به اعتقاد بسیاری چندان بی شباهت به سفینه های فضایی فیلم های علمی تخیلی نیست، در آخرین مراحل ساخت و تکمیل خود قرار دارد و حتی کارکنان بعضی ...

مقر جدید اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، که به اعتقاد بسیاری چندان بی شباهت به سفینه های فضایی فیلم های علمی تخیلی نیست، در آخرین مراحل ساخت و تکمیل خود قرار دارد و حتی کارکنان بعضی از واحدهای کمپانی نیز همین حالا، در دفترهای خود درون ساختمان جدید مشغول به کار هستند.

حالا کمپانی «Planet Labs»، که تصاویر ماهواره ای با رزولوشن بالا را در اختیار مشتریان مختلف قرار می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دهد، در ویدئوی جدیدی که از مونتاژ عکس های ماهواره ای خود تهیه کرده، روند پیشرفت پروژه ساخت مقر اپل را طی دو سال گذشته به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایش گذاشته است.

اپل پارک با انرژی های تجدید پذیر تغذیه می شود

بر اساس اطلاعات موجود، تقریباً کار سازه ای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اپل پارک به پایان رسیده و بیشتر امور مربوط به ریزه کاری و ظریف کاری ساختمان و همچنین تجهیزات و مبلمان بعضی از بخش ها باقی مانده است. البته در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - زمینه محوطه سازی، کمپانی مورد بحث برای کاشت 7000 درخت برنامه ریزی کرده که مسلماً فرآیند وقت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گیری خواهد بود.

اپل پارک که قرار است کاملاً با استفاده از انرژی های تجدید پذیر تغذیه شود، علاوه بر فضاهای کاری و اداری، چندین سالن ورزشی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و رستوران مختلف نیز داشته و مرکز تحقیق و توسعه آن، پذیرای «جانی ایو» و تیم طراحی او خواهد بود.

جالب است بدانید مقر جدید اپل که مساحتی برابر با 175 هکتار را به خود اختصاص داده، با صرف هزینه 5 میلیارد دلاری و توسط گروه ساختمانی معمار مشهور انگلیسی، نورمن فاستر طراحی و ساخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone