🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15560.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مک مینی M1 اپل با پورت اترنت ۱۰ گیگابیت بروزرسانی شد

اپل در کنار رونمایی از نسل جدید آی‌مک و آیپد پرو با چیپ M1 در رویداد «Spring Loaded»، تصمیم گرفته یکی دیگر از دستگاه‌های خود را بروزرسانی کند. کوپرتینویی‌ها در سکوت خبری، به مک مینی ...

اپل در کنار رونمایی از نسل جدید آی‌مک و آیپد پرو با چیپ M1 در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - رویداد «Spring Loaded»، تصمیم گرفته یکی دیگر از دستگاه‌های خود را بروزرسانی کند. کوپرتینویی‌ها در سکوت خبری، به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - مک مینی M1 پورت اترنت ۱۰ گیگابیت را اضافه کردند که در گذشته تنها در مدل مجهز به پردازنده اینتل وجود داشت.

زمانی که خریداری مک مینی M1 را در فروشگاه آنلاین اپل شخصی‌سازی کند، می‌تواند آن را با پورت اترنت ۱۰ گیگابیتی سفارش دهد که در مقایسه با پورت اترنت گیگابیت عادی سرعت بالاتری دارد. چنین ویژگی در ابتدا برای مدل‌های مک مینی با چیپ M1 درنظر گرفته نشده بود.

سفارش مک مینی با این پورت، ۱۰۰ دلار هزینه اضافه روی دست شما می‌گذارد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - و قیمت پایه آن از ۶۹۹ دلار بیشتر می‌شود. در گذشته چنین پیکربندی در سیستم ارائه‌کنندگان سرویس اپل افشا شده بود، با این حال چنین ویژگی برای عرضه در ۲۰۲۰ آماده نبود و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - حالا در ماه‌های اولیه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - ۲۰۲۱ کاربران می‌توانند به آن دسترس پیدا کنند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان

پورت اترنت ۱۰ گیگابایت یک ارتقای اضافه محسوب می‌شود و کاربران تنها می‌توانند آن را از فروشگاه اپل استور خریداری کنند، البته در کشورهایی که اپل نمایندگی رسمی ندارد، می‌توان آن را از فروشگاه‌های مختلف تهیه کرد.

جدا از این پورت اترنت، تفاوت دیگری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - میان پیکربندی جدید و مدل‌های دیگر وجود ندارد. کاربران می‌توانند آن را با حداقل ۲۵۶ گیگابایت تا حداکثر ۲ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - ترابایت حافظه SSD‌ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - سفارش دهند. این کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - کوچک همچنین با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم در اختیار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - کاربران قرار می‌گیرد.

مک مینی M1 دارای دو پورت USB 4/تاندربولت، یک پورت HMDI 2.0، دو پورت USB-A و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. چیپ M1 مورد استفاده در آن از ۸ هسته پردازشی، پردازشگر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - گرافیکی با ۸ هسته و موتور عصبی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - با ۱۶ هسته بهره - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone