🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23168.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

در فیروزه پلت بررسی شد: آیا استارت‌آپ‌های ایرانی آماده‌ ادغام و تملیک هستند؟

امروز ۱۰ مهر ماه، در رویداد فیروزه پلت پنلی با موضوع ادغام و تملیک استارت آپ‌ها برگزار شد که در آن، مشکلات و فواید چنین تصمیمی به بحث گذاشته شد. «مهدی نایبی» مدیرعامل الوپیک در ...

امروز ۱۰ مهر ماه، در رویداد فیروزه پلت پنلی با موضوع ادغام و تملیک استارت آپ‌ها برگزار شد که در آن، مشکلات و فواید چنین تصمیمی به بحث گذاشته شد.

«مهدی نایبی» مدیرعامل الوپیک در این پنل تاکید کرد که هنوز هم‌دلی واقعی در ایران یافت نمی‌شود و یک حس غروری در بین استارت آپ‌ها وجود دارد که به موجب آن نمی توان با بقیه استارت آپ‌ها برای ادغام شدن صحبت به میان آورد. به گفته او هم‌اکنون پولی در بازار وجود ندارد که او یا هر یک از دیگر مدیر عاملان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - استارت‌آپ‌ها با کمی ابعاد بزرگتر یک خروج موفق پیدا کنند: «الان دور دور خرید شرکت‌های کوچک است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان

نایبی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون به ادغام با اسنپ یا تپسی فکر کرده یا مذاکره‌ای در این رابطه شده است یا خیر، می‌گوید که هنوز فضا برای چنین تفکری در کشور آماده نیست.

«رضا اربابیان» مدیرعامل شیپور نیز با اشاره به اینکه «تفکر تنها یک بازیگر برای هر حوزه‌ای کافیست» یک تفکر قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - است، باور دارد که بحث ادغام به همین راحتی نیست و مطالعات زیادی می‌طلبد. اربابیان دیدگاه خود را در رابطه با رقیبی چون دیوار چنین بیان می‌کند: «اساسا دیدگاهم این نیست که با رقیب بزرگتر خود کاری داشته باشم و من استراتژی تیم خود را می‌چینم نه اینکه بازیگر اول حوزه را هدف قرار دهیم و به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - برسیم. در بعضی فضاها ما از دیوار جلوتریم و در بعضی فضاها، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - آنها از ما.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان

اربابیان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - همچنین با اشاره به ادغام آلونک و شیپور، در این پنل گفت که آنها قصد دارند برند آلونک را به سمت استفاده مشاورین املاک ببرند و شیپور نیز به سمت کاربران نهایی پیش برود. اربابیان تاکید دارد که آنها هم‌اکنون چیزی بین ۲۰ الی ۲۵ درصد آگهی املاک دارند و شاید حضور آلونک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - این رقم را بیشتر نکرد اما کارها را متحول ساخته است:

«پیش از ادغام شدن با آلونک ما یک استارت آپ محصول محور بودیم و سپس با یک استارت آپ فروش محور مانند آلونک یکی شدیم. این موضوع باعث شد که اتفاق خوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - در مجموعه ما رخ دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - بخش آگهی‌ها یک رشد نسبی پیدا کند و موفق‌تر از قبل عمل کند. هم‌اکنون با حدود هزار آژانس املاک قرار داریم و این تعداد روز به روز بیشتر هم می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان

«امیر علی مهاجر» مدیر بخش هتل‌های اسنپ تریپ نیز در این پنل گفت که آنها رتبه دومین فروش بلیت سفر را در اختیار دارند و توانستند از طریق دو همکاری قوی با اسنپ و آسان پرداخت به این رتبه دست پیدا کنند. او تاکید دارد که ادغام و تملیک روی کاغذ جذاب است و زمانی که این موضوع رنگ واقعیت به خود می‌گیرد این موضوع بسیار پیچیده می‌شود: «هر ادغامی که ایجاد می‌شود باید ارزش افزوده‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - برای استارت آپ به همراه داشته باشد.»

مهاجر باور دارد که بازار آنها بازاری است که می‌توان در آن در فرصت کوتاه به نقطه‌های موفق آمیز رسید و تاکید می‌کند با اینکه اسنپ تریپ هنوز یک کسب و کار سودده نیست ولی از آن سو ایمان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد که اسنپ تریپ جزو پروژه‌های بلند مدت گروه IIG خواهد بود و آینده بسیار روشنی خواهد داشت.

«سعید لطفی» مدیرعامل اسنپ فود نیز در این پنل، مدعی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - شد که سهمی ۹۵ درصدی از سفارش آنلاین غذا در بازار متعلق به مجموعه آنهاست. او تاکید کرد که اگر کسی تصور می‌کند این رقم بالا از طریق انحصار به دست آمده سخت در اشتباه است. ادعای او در برابر این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - موضوع که آنها انحصارطلب نیستند و صرفا بهترین سرویس را ارائه می‌دهند، واکنش‌های منفی از سوی نایبی و اربابیان در پی داشت ولی لطفی تاکید کرد که آنها در کارشان انحصار ندارند:

«در تهران با بیش از ۵ هزار رستوران و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - در کل ایران با ۱۳ هزار رستوران کار می‌کنیم. تعداد رستوران‌های موجود در تهران و ایران خیلی بیشتر از این آمار است و بقیه شرکت‌ها اگر می‌توانند با آنها همکاری کنند. ما دو نوع مشتری داریم، یکی مشتری که خرید می‌کند و آن یکی مشتری که خدمات می‌گیرد، زمانی که من بهترین خدمات را می‌دهم، مشتری تصمیم می‌گیرد با من کار کند. من سرویس خوبی می‌دهم که مشتری با من راه می‌آید و این ارزش برند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - من - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان

او همچنین تلفیق زودفود با بدوفود را یکی از بهترین ادغام‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - در طول تاریخ کوتاه استارت ‌آپ‌های ایرانی می‌داند و باور دارد که تغییر نام زودفود با به اسنپ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - فود نیز توانست برای آنها رشد باورنکردنی به همراه داشته باشد: «می‌توانم بگویم در طی یک شب ما یک رشد دویست درصدی را به دست آوردیم.»

«نیما قاضی» هم‌بنیانگذار علی بابا نیز در این پنل با اشاره به ادغام و تملیک زورق این مساله را موشکافی کرد و توضیحاتی درباره آن ارائه داد: «در واقع ما در طی قراردادی که با سرآوا پیدا کرده بودیم مجبور بودیم که زورق را بخریم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان

قاضی می‌گوید اگر به انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - خود علی بابا بود آنها هیچ‌وقت زورق را نمی‌خریدند و قصد ادغام و تملیک نیز با آنها نمی‌کردند اما این موضوع را به خاطر بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - از قرارداد با مجموعه سرآوا پذیرفتند:

«زمانی که زورق را خریدیم، برنامه‌هایی برای آن در نظر داشته باشیم که بخشی از آن نیز به طور موفق آمیز انجام شد. ما یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - سری سرویس‌های پرریسک را در آزمایشگاه واقعی امتحان کردیم و پس از موفقیت آن در زورق، به صورتی رسمی آنها را در علی بابا اجرایی کردیم. اما بخش دیگری از طرح‌ها طبق برنامه پیش نرفت.»

قاضی می‌گوید امروزه سایت زورق ریدایرکت به سایت علی بابا است و تقریبا هیچ رنگ و بویی از آن برند باقی نمانده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone