🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23255.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شماره تماس‌های اضطراری به دستور رئیس جمهور یکسان سازی می‌شود

با دستور رئیس‌جمهور شماره تلفن‌های اضطراری ساماندهی می‌شوند. «سید سلمان سامانی» معاون هماهنگی وزارت کشور ضمن اعلام این خبر گفت که باید در اجرای این پروژه از تجربیات سایر کشورها استفاده شود. سامانی عنوان کرد ...

با دستور رئیس‌جمهور شماره تلفن‌های اضطراری ساماندهی می‌شوند. «سید سلمان سامانی» معاون هماهنگی وزارت کشور ضمن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - اعلام این خبر گفت که باید در اجرای این پروژه از تجربیات سایر کشورها استفاده شود.

سامانی عنوان کرد که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - وزارت کشور مطالعاتی در این زمینه انجام داده و گزارش آن هم تهیه شده است: «تکثر شماره تلفن های اضطراری موجب سردرگمی مردم شده است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - و بعضاً حتی در هنگام بروز حوادث که مردم نیازمند دریافت خدمات اضطراری هستند در تماس با مراکز متعدد ارائه کننده خدمات با مشکل مواجه می‌شوند. بنابراین باید بر مبنای این ضرورت عقلی و اجرای دستور ریاست - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - محترم جمهور و وزیر محترم کشور این شماره تلفن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - ها ساماندهی شود. ساماندهی شماره تلفن های اضطراری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - شامل دستگاه‌های خدمت‌رسان نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - هلال احمر و اورژانس اجتماعی است.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان

سامانی معتقد است که اجرای این پروژه مهم باید طبق جدول زمانبندی اجرایی شود. به گفته او طبق گزارشی که دستگاه‌های مسئول ارائه کرده‌اند قرار شده تا پروژه یکسان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - سازی شماره تلفن‌های اضطراری ابتدا به صورت پایلوت در استان هرمزگان اجرایی شود تا بعد از اجرای موفق، این طرح به سایر استان‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - و در تمام کشور تعمیم داده شود.

سامانی می‌گوید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - این اقدام تسهیل دسترسی مردم به دریافت خدمات اضطراری و همچنین غیر اضطراری را دنبال می‌کند، به طوری که مردم در مواجهه با حوادث تنها با شماره گیری یک شماره تلفن تمام خدمات اضطراری مورد نظر را از دستگاه‌های خدمت‌رسان متناسب با آن حادثه دریافت کنند:

«با اعلام آمادگی استاندار هرمزگان در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گالیکش استان گلستان - این جلسه روند و فرآیند اجرای این پروژه در استان هرمزگان همراه با مسئولان استانی مورد بررسی قرار گرفت و با هماهنگی بین دستگاه‌ها شاهد اجرای این پروژه مهم در آینده ای نزدیک در سطح کل کشور باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone