🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23253.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

«۱۰۰ استارتاپ» آماده سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی در کسب‌وکارهای نوپا است

«۱۰۰ استارتاپ» نهادی است که به تازگی با برنامه‌ی سرمایه‌گذاری گسترده در مرحله بذری و پیش‌بذری و هدف تغییر این شرایط و بازگرداندن پویایی و هیجان به زیست‌بوم کارآفرینی تاسیس شده و توسط همکاری با ...

«۱۰۰ استارتاپ» نهادی است که به تازگی با برنامه‌ی سرمایه‌گذاری گسترده در مرحله بذری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - و پیش‌بذری و هدف تغییر این شرایط و بازگرداندن پویایی و هیجان به زیست‌بوم کارآفرینی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - تاسیس شده و توسط همکاری با «موسسه دانش‌بنیان برکت»، «معاونت علمی ریاست‌جمهوری» و «صندوق نوآوری و شکوفایی» قصد سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌های مرحله بذری و پیش‌بذری را دارد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

در شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند در حوزه‌های کم‌خطرتری در اکوسیستم استارت آپی سرمایه‌گذاری کنند. یکی از آسیب‌های این تغییر در شیوه‌ی سرمایه‌گذاری، کاهش شدید سرمایه‌گذاری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - در مرحله‌ بذری کسب‌وکارها است که مانع صعود و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - رشد استارتاپ‌های این مرحله شده است و انگیزه‌ی کارآفرینان برای خلق استارتاپ‌های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - جدید را نیز کاهش داده است.

«محمد یاراحمدی» مدیر روابط عمومی مجموعه ۱۰۰ استارتاپ ضمن اعلام این مطالب به دیجیاتو می‌گوید که سرمایه‌گذاران ایرانی حتی در مرحله Seed هم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - از سرمایه‌گذاری واهمه دارند و کمتر کسی حاضر به سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌هایی است که تازه در مراحل اولیه کار خودشان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - هستند:

«این موضوع به مرور به ضرر اکوسیستم خواهد بود. بخش‌های خصوصی را از سرمایه‌گذاری و اکوسیستم استارت‌آپی دور - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - خواهر کرد و فضا را مسموم می‌کند. در ۱۰۰ استارت‌آپ اما توانستیم چندین سرمایه‌گذار را با یکدیگر شریک کرده و آنها را ترغیب به سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌هایی کنیم که در مرحله پیش‌بذری و بذری قرار دارند.»

یاراحمدی تاکید می‌کند که ازدیاد سرمایه‌گذاران و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - شریک شدن آنها با یکدیگر باعث می‌شود که ریسک سرمایه‌گذاری پایین بیاید و اگر هم در این میان ضرری صورت بگیرد، ضربه بزرگی به مجموعه خاصی وارد نشود. او تاکید می‌کند که در حال حاضر بسیاری از شتاب‌دهنده‌های فعالیت خود را کم کردند و این مسائل نشان از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - این مساله می‌دهد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - که حال اکوسیستم چندان خوب نیست و باید به آن جان دوباره‌ای بخشید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

یار احمدی با اشاره به این موضوع که سرمایه‌گذاری در مرحله پیش بذری و بذری یک مساله بسیار مهم و استراتژیک است، تاکید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - می‌کند که وجود مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی بزرگی چون «موسسه دانش‌بنیان برکت»، «معاونت علمی ریاست‌جمهوری» و «صندوق نوآوری و شکوفایی» باعث شده که سرمایه‌گذاران اعتماد کنند و وارد این نوع سرمایه‌گذاری بشوند:

«بنیانگذاران ۱۰۰ استارتاپ شاید دولتی باشند اما سرمایه‌گذاران دخیل در این امر شامل شرکت‌های دولتی و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - شرکت‌های بزرگ و کوچک خصوصی هستند. امروز سرمایه‌گذارانی چون ایران - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - خودرو، شناسا، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - تبیان و مبین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - ایران در مجموعه ۱۰۰ استارتاپ قرار دارند و به زودی مجموعه‌های بزرگ دیگری نیز به آن اضافه خواهند شد.»

آنطور که یاراحمدی می‌گوید تمرکز ۱۰۰ استارتاپ برخلاف سرمایه‌گذاران دیگر الزاما روی فروشگاه‌های اینترنتی نیست و آنها روی کسب‌وکارهای فعال پیرامون موضوعاتی چون «هوش مصنوعی، نفت و معدن، انرژی، گردشگری، سرگرمی، خدمات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - شهری، اینترنت اشیا و دیگر مسائل است.» - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - او می‌گوید سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارتاپ برای کسب‌وکارهای خدماتی در مرحله پیش بذری ۵۰ میلیون تومان و برای کسب‌وکارهای محصول محور ۱۰۰ میلیون تومان است:

«در استارت‌ ‌آپ‌های مرحله بذری نیز این رقم برای کسب‌وکارهای خدماتی ۱۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان است و برای استارت‌آپ‌های محصول محور نیز ۳۰۰ تا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - ۵۰۰ میلیون تومان متغیر است.»

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

این نهاد تازه تاسیس علاوه بر صندوق بذرمایه خود، اجزای دیگری چون شبکه‌ی راهبران (منتورها) و شبکه‌ی پشتیبانی نیز دارد. شبکه‌ی راهبران از مجموعه گسترده‌ای از راهبران و مشاوران تخصصی تشکیل شده است که علاوه بر کمک به استارتاپ‌ها در دوره‌ی سرمایه‌گذاری و شتابدهی مسئولیت داوری سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها و همچنین نقش نمایندگی سرمایه‌گذار را نیز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - برعهده دارند.

استارتاپ‌های متقاضی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - سرمایه‌گذاری در مراحل پیش‌بذری و بذری می‌توانند به وب‌سایت ۱۰۰ استارتاپ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - و بخش «ثبت‌نام - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - سرمایه‌پذیر» مراجعه کنند. برای ثبت‌نام لازم است اطلاعات کسب‌وکار در قالب متن ارائه به سرمایه‌گذار (Pitch Deck)، رزومه و تعیین سهام هم‌بنیان‌گذاران، پیش‌بینی مالی و فیلمی کوتاه (حداکثر ۵دقیقه‌ای) درباره‌ تیم و کسب‌وکارتان بارگذاری شود.

استارتاپ‌ها پس از ثبت نام در مدت ۳ روز ارزیابی اولیه می‌شوند. - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - سپس در صورت تایید در ارزیابی اولیه یک راهبر ارشد به ایشان معرفی می‌شود. این راهبر مسئولیت پیگیری امور تیم در ۱۰۰ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - استارتاپ و کمک به ایشان برای آمادگی داوری نهایی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - را بر عهده دارد. پس از داوری حضوری و نهایی توسط ۳-۵ داور در حوزه‌های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - مختلف کسب‌وکار و صنعت مربوطه، ‌استارتاپ‌های تایید شده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - به سرعت وارد فرایند سرمایه‌گذاری و شتابدهی می‌شوند. در این دوره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - علاوه بر پرداخت مبلغ بذرمایه استارتاپ‌ها می‌توانند از مشاوره‌ی راهبران و مشاوران تخصصی، کمک‌های حقوقی نهاد پشتیبان و استفاده زیرساخت‌های همکاران ۱۰۰ استارتاپ بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone