🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23254.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف هکر روس به هدایت یکی از بزرگترین حملات سایبری تاریخ آمریکا

یک شهروند روس به رهبری بزرگترین حمله هک کامپیوتری که بانک‌ها و تشکیلات مالی ایالات متحده را هدف گرفته بود اعتراف کرد. او در سال 2014 به یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکا با نام JPMorgan Chase ...

یک شهروند روس به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - رهبری بزرگترین حمله هک کامپیوتری که بانک‌ها و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - تشکیلات مالی ایالات متحده را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - هدف گرفته بود اعتراف کرد. او در سال 2014 به یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - با نام JPMorgan Chase حمله کرده و توانست 100ها میلیون دلار به جیب زده و داده بیش از 80 میلیون مشتری JPMorgan را سرقت کند.

«آندری تیورین» 35 ساله همچنین به جرم هک سایر سازمان‌های مالی، دفترهای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - کارگزاری و شرکت‌های دیگر متهم شناخته شد. در مجموع او به جرایمی از جمله نفوذ کامپیوتری، کلاهبرداری مالی و شرط‌بندی آنلاین غیر قانونی اعتراف کرد.

دادستان‌های پرونده اعلام کرده‌اند که وی از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - سال 2012 تا اواسط 2015 رهبری یک کمپین عظیم هک کامپیوتری را بر عهده داشت که منجر به سرقت اطلاعات 100 میلیون مشتری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - کمپانی‌های هدف شد. تنها در حمله به JPMorgan که در سال 2014 اتفاق افتاد اطلاعات بیش از 80 میلیون مشتری به سرقت رفت تا بزرگترین یا حداقل یکی از بزرگترین حمله‌های هکری انجام شده علیه سازمان‌های اقتصادی آمریکا لقب بگیرد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران

البته که تیورین در این راه تنها نبوده و حمله‌ها را با همراهی و دستور «گری شالون» رهبری می‌کرد. شالون از داده‌های سرقت شده برای مقاصد مختلفی مثل کلاهبرداری امنیتی استفاده کرده و یکی از این طرح‌ها شامل دستکاری عمدی قیمت سهام عمومی شرکت‌ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - یا مشتریانی می‌شد که تیورین آن‌ها را هک کرده بود.

تیورین همچنین حملاتی علیه سایر شرکت‌های آمریکایی و خارجی ترتیب داده و اطلاعات به دست آمده از آن‌ها را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - در اختیار تشکیلات اقتصادی شالون و یا همدستان مجرم دیگر خود قرار می‌داد. این تشکیلات خلافکارانه شامل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - کسب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - و کارهای شرط بندی غیر قانونی نیز می‌شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تیورین با پرداخت بیش از 19 میلیون دلار به عنوان غرامت موافقت کرده است. مقیاس عظیم و طراحی حرفه‌ای حمله‌های انجام شده، بازپرس‌های آمریکایی را به این باور رسانده بود که به احتمال دست داشتن دولت روسیه یا دولت‌های دیگر فکر کنند. در نهایت بررسی‌ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - این نتیجه را در بر داشتند که حمله‌ها توسط افرادی با اهداف کاملا مالی انجام شده و ردی از ارتباط آن‌ها با دولت‌های دیگر مشاهده نشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone