🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23256.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

باگ جدید گوگل پیکسل مانع ورود کاربر به منوی گوشی می‌شود

بعد از مدت ها بی خبری از باگ های متعدد سری پیکسل، شکایاتی مبنی بر مواجه شدن کاربران این موبایل‌ها با مشکلی به گوشی می رسد که حتی اجازه ورود به منوی گوشی را نمی ...

بعد از مدت ها بی خبری از باگ های متعدد سری پیکسل، شکایاتی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - مبنی بر مواجه شدن کاربران این موبایل‌ها با مشکلی به گوشی می رسد که حتی اجازه ورود به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - منوی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - گوشی را نمی دهد.

کاربران موبایل های پیکسل و به ویژه سری ایکس ال با ثبت شکایاتی در صفحه پشتیبانی این گوشی ها از وجود باگی در قفل صفحه خبر داده اند که باعث عدم شناسایی پین کد می شود. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - ظاهرا حتی در صورتی که کاربر پین کد درست را هم وارد کند بازهم پشت در لاک اسکرین می ماند.

دستگاه های درگیر این مشکل از اندروید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - پای و ۱۰ بهره می برند. هرچند سنسور شناسایی اثر انگشت به درستی کار می کند اما در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - صورت ریبوت یا عدم استفاده از گوشی برای مدتی معین کاربر باید پین را وارد کند. با این حال به جای اینکه کاربر پس از وارد کردن رمز وارد منو شود، با صفحه ای سیاه مواجه می شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان

پیش از این یکی از متخصصان گوگل در پاسخ به این مشکل پیش پا افتاده ترین راه حل ممکن را به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - کاربران پیشنهاد کرده بود: فکتوری ریست یا همان باز نشانی تنظیمات کارخانه. ظاهرا باگ قفل صفحه نخستین بار از حدود یک ماه قبل روی گوشی ها ظاهر شده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - اما از آن زمان تعداد کاربرانی که با آن مواجه شده اند رو به افزایش است. یکی از کاربران تاکید کرده که نسخه اول پیکسلی که دریافت کرده دچار مشکل بوت لوپ شده و نسخه جایگزین آن هم از نظر لاک اسکرین به مشکل خورده است.

بالا گرفتن خبرهای مربوط به این باگ در آستانه معرفی سری پیکسل ۴ اصلا به سود گوگل تمام نخواهد شد و بهتر است کمپانی آمریکایی هرچه سریعتر فکری برای حل و فصل آن کند.

 

تماشا کنید: ویدیوی جدید نگاه نزدیک به پیکسل 4 مدل نارنجی را نشان می دهد

- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چناران استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone