🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19612.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تامین کنندگان اپل در حال انتقال خطوط تولید از چین به هند هستند

یکی از تولیدکنندگان محصولات اپل می‌خواهد تعدادی از خطوط تولید خود را به هند منتقل کند و این غول فناوری آمریکایی نیز به دنبال افزایش تامین‌کنندگان چینی قطعات آیفون است. به گزارش The Times of ...

یکی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - از تولیدکنندگان محصولات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - اپل می‌خواهد تعدادی از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - خطوط تولید خود را به هند منتقل کند و این غول فناوری آمریکایی نیز به دنبال افزایش تامین‌کنندگان چینی قطعات آیفون است.

به گزارش The Times of India، تولیدکننده محصولات اپل که نام آن مشخص نشده، در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - مجموع ۶ خط تولید خود را به هند منتقل می‌کند و ارزش دستگاه‌های صادراتی آن به ۵ میلیارد دلار می‌رسد. انتظار می‌رود این خطوط تولید جدید ۵۵ هزار فرصت شغلی در یکسال ایجاد کنند و اگرچه در ابتدا مشغول به تولید آیفون می‌شود، اما این احتمال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - وجود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - دارد که در سال‌های آینده دیگر محصولات اپل نیز توسط آن‌ها ساخته شوند.

انتظار می‌رود سازندگان محصولات اپل یعنی ویسترون، پگاترون، فاکسکان و سامسونگ خطوط تولید در هند ایجاد کنند و شرکت‌های هندی «Dixon Lava» و «میکرومکس» نیز مشغول به تولید قطعات موردنیاز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - اپل شوند. فاکسکان ماه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - گذشته میلادی اعلام - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - کرد که ۱ میلیارد دلار در هند سرمایه‌گذاری می‌کند و در حال حاضر اولین کارخانه تولیدی خود را در هند تاسیس کرده و در آن آیفون ۱۱ تولید می‌کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران

بسیاری از کمپانی‌های حوزه فناوری می‌خواهند برای کاهش وابستگی خود به چین، زنجیره تامین قطعات خود را گسترش دهند. دولت پکن و واشنگتن در حال جنگ تجاری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - هستند و شیوع ویروس کرونا نیز باعث تعطیلی موقت خطوط تولید در چین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - شده بود. علاوه بر این، هند با طرح تشویقی PLI می‌خواهد این کشور را تبدیل به قطب تولید موبایل کند.

در حال حاضر ۲۲ کمپانی از کشورهای مختلف شامل تایوان، کره جنوبی و آلمان در این طرح ثبت نام کرده‌اند، البته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - هیچ شرکت چینی هنوز تمایلی برای حضور در این برنامه از خود نشان نداده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - است. هند دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در جهان است، اما اپل تا به امروز نتوانسته حضور موفقی در آن داشته باشد، اما - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - می‌تواند با تولید گوشی‌های خود در این کشور و استفاده از طرح دولتی، نقش خود را پررنگ‌تر از گذشته کند.

در حالی که اپل قصد دارد تولید محصولات خود را در هند افزایش دهد، گزارشی از سوی DigiTimes منتشر شده که نشان می‌دهد اپل بدنبال گسترش زنجیره تامین قطعات خود در چین برای تولید آیفون‌های مخصوص این بازار است. در حقیقت این غول آمریکایی قصد دارد تنها توسط سازندگان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - چینی، آیفون‌های مخصوص این کشور را تولید کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران

تامین‌کنندگان قطعات اپل، «Luxshare» و «Lens Technology» با تشویق این کمپانی به دنبال خرید کارخانه‌های ساخت شاسی فلزی فعال در چین از کمپانی‌های تایوانی هستند. Luxshare که بزرگترین تولیدکننده ایرپاد است، اخیرا با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - خرید خطوط تولید آیفون‌ها از ویسترون، شروع - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - به تولید گوشی‌های هوشمند اپل کرده است.

اپل می‌خواهد تعداد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - تولیدکنندگان قطعات خود را در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - چین افزایش دهد تا بتواند با قیمت پایینتر به آن‌ها دسترسی پیدا کند. به نظر می‌رسد این موضوع به همراه فشارهای ناشی از جنگ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - تجاری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سرخرود استان مازندران - میان ایالات متحده آمریکا و چین، استراتژی اپل را شکل داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone