🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19611.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

واتس اپ امکان راستی‌آزمایی پیام‌ها را ممکن کرد

بعد از مدت‌ها قرار گرفتن در فاز آزمایشی، بالاخره واتساپ قابلیتی تازه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از طریق آن می‌توان صحت اطلاعات و اخباری که توسط پیام‌های فورواردی دریافت می‌شود را ...

بعد از مدت‌ها قرار گرفتن در فاز آزمایشی، بالاخره واتساپ قابلیتی تازه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از طریق آن می‌توان صحت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - اطلاعات و اخباری که توسط پیام‌های فورواردی دریافت می‌شود را اعتبارسنجی کرد و به نوعی به مبارزه با اخبار جعلی پرداخت.

از امروز کنار تمام پیام‌هایی که بین چند نفر دست به دست شده و به صورت مستقیم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - فوروارد می‌شوند یا حاوی لینکی مرتبط با اخبار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - غیرمعتبر هستند، ذره‌بینی دیده می‌شود که کاربر می‌تواند با کلیک کردن روی آن صحت و سقم محتوای ارسال شده را بسنجد. بعد از کلیک روی گزینه، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - از کاربر پرسیده می‌‌شود که دوست دارد در مورد این موضوع در سطح اینترنت جستجو شود یا از طریق منابعی دیگر فرآیند اعتبارسنجی صورت گیرد.

توسعه دهندگان واتساپ مدعی هستند این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد محتویات پیام ارسال شده را داخل مرورگری خارجی بارگذاری کرده و در موردش مطالعه کنند، و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - در همین حین واتساپ به هیچ عنوان به محتویات این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - پیام‌ها دسترسی ندارد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان

طبق گزارش‌ها در حال حاضر این امکان در کشورهای برزیل، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا فعال شده و بدون نیاز به آپدیت، در اختیار کاربران نسخه اخیر واستاپ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - روی پلتفرم‌های اندروید، iOS و وب قرار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - گرفته است. بزودی این قابلیت به صورت سراسری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - نیز در اختیار سایر نقاط جهان فعال خواهد شد.

این ویژگی تازه گامی دیگر در راستای مبارزه فیسبوک و واتساپ با نشر اخبار جعلی و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - اطلاعات غلط به شمار می‌آید؛ به خصوص در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا نیازمند دریافت اطلاعات و اخبار صحیح و به‌روز است و از طرفی نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شایعه‌پراکنی را تشدید می‌کند.

گفتنی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - است از چند ماه پیش محدودیت‌هایی در زمینه ارسال دسته جمعی پیام‌های فوروارد شده در واتساپ نیز فعال شده؛ به این ترتیب که چنانچه پیامی بیشتر از پنج بار فوروارد شده باشد، کاربر قادر نخواهد بود آن را برای بیشتر از یک نفر ارسال کند. این اقدام پس از پخش شایعه ارتباط پاندمی کووید-19 با فناوری 5G صورت گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone