🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19601.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیمک 2020 همراه با پردازنده نسل دهم اینتل و وبکم جدید معرفی شد

اپل از به روز رسانی آیمک ۲۷ اینچی خود برای سال ۲۰۲۰ خبر داد. در به روز رسانی جدید آیمک 2020 به نسل دهم پردازنده اینتل Comet Lake مجهز شده و رزلوشن وبکم دستگاه هم از 720p در ...

اپل از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - به روز رسانی آیمک ۲۷ اینچی خود برای سال ۲۰۲۰ خبر داد. در به روز رسانی جدید آیمک 2020 به نسل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - دهم پردازنده اینتل Comet Lake مجهز شده و رزلوشن وبکم دستگاه هم از 720p در مدل های قبلی به 1080p HD - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - ارتقاء یافته است.

کلیه مدل های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - آیمک برای سال جدید به حافظه های اس اس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - دی مجهز شده اند و در قالب پیکره بندی های متنوع از جمله نسخه «nano-texture» یا بافت نانو با شیشه مات آنتی رفلکس عرضه خواهند شد.

آیمک ۲۷ اینچی جدید با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلار عرضه می گردد و نسخه ۲۱.۵ اینچی آن که حالا از حافظه SSD برخوردار است دارای قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار خواهد بود. اپل همچنین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - تغییراتی را هم در آیمک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - پرو به وجود آورده و برای مثال آن را به چیپ ۱۰ هسته ای اینتل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - مجهز کرده که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - با قیمت پایه ۴۹۹۹ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

البته روشن است که این به روز رسانی با شایعات قبلی مبنی بر آپدیت بزرگ برای آیمک همخوانی ندارد و همچنین خبری از سیستم های مک مبتنی بر ARM نیست. در مقابل آیمک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - های 2020 بسیار شبیه به نسل قبلی شان هستند و همان حاشیه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - بزرگ دور تا دور نمایشگر آنها دیده می شود. چانه فلزی بزرگ قبل همچنان در پایین نمایشگر این سیستم ها خودنمایی می کند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی

اپل برای آنکه کار کردن با حافظه مبتنی بر فلش آیمک های جدید را برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - کاربرانش راحت تر نماید یک چیپ امنیتی تازه موسوم به T2 Security Chip هم به آیمک ۲۷ اینچی اضافه کرده است. این چیپ کنترلر حافظه را هم در خود جای داده که کار رمزگذاری درایوها و بوت ایمن دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

آیمک ۲۷ اینچی همچنین به وبکم 1080p فیس تایم مجهز شده و مجموعه بهبودیافته ای از میکروفن ها برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده سیگنال عکس یا ISP موجود در تراشه T2 امکاناتی نظیر نقشه نگاری از رنگ ها (tone mapping)، کنترل اکسپوژر و تشخیص - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - چهره را در بر دارد.

آیمک ۲۷ اینچی اپل همچنین دارای یک پوشش نانو ۵۰۰ دلاری روی نمایشگرش است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - که بازتاب نور را کاهش داده و صفحه مات - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - تری را پیش روی چشمان کاربر قرار می دهد. البته در نظر داشته باشید که این پوشش تا حدودی زوایایی مشاهده و کنتراست تصویر را تحت تاثیر قرار میدهد و در نتیجه بیشتر برای افرادی مناسبت است که در فضاهای باز کار میکنند.

آیمک 2020 همچنین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - از تکنولوژی ترو تون (True Tone) برای تنظیم دمای رنگها نسبت به نور محیط استفاده می کند.

از جمله تغییرات ایجاد شده در آیمک ۲۱.۵ اینچی میتوان به برخورداری آن از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - حافظه SSD مبتنی بر فلش اشاره کرد. به لطف این تغییر حالا تمامی کامپیوترهای تولیدی اپل به صورت استاندارد از حافظه فلش بهره می گیرند. کلیه مدل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - های ۲۱.۵ اینچی نیز دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پایه خواهند بود هرچند که با پرداخت مبلغ بیشتر می توان آن را به یک ترابایت SSHD ارتقاء داد.

در مدل ۲۱.۵ اینچی تغییر دیگری به چشم نمی خورد و این آیمک همچنان از همان نمایشگر قدیمی ۲۱.۵ اینچی غیر رتینا استفاده می کند - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - و همچنان ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی

در انتها به آیمک پرو می رسیم که از این پس دارای چیپ ۱۰ هسته ای اینتل زئون است. تا پیش از این نسخه پایه این سیستم با چیپ هشت هسته ای ۵۰۰۰ دلار قیمت داشت و حالا بعد از این تغییر میتوانید آیمک پرو را با همان قیمت قبلی اما چیپ بهتر خریداری کنید. مابقی امکانات این سیستم تغییری نداشته و متاسفانه به خاطر همین مساله آیمک پرو حالا به لحاظ سرعت CPU و GPU در جایگاهی عقب تر از آیمک استاندارد ۲۷ اینچی قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone