🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19600.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حمله باج افزاری گسترده علیه کانن؛ ۱۰ ترابایت دیتا به سرقت رفت

شرکت کانن اعلام کرده که هدف دو حمله باج افزاری بزرگ قرار گرفته است و دسترسی به ۱۰ ترابایت دیتای ارزشمند آن حالا منوط به پرداخت مبلغی نامشخص باج به عاملان این حملات است. البته ...

شرکت کانن اعلام کرده که هدف دو حمله باج افزاری بزرگ قرار گرفته است و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دسترسی به ۱۰ ترابایت دیتای ارزشمند آن حالا منوط به پرداخت مبلغی نامشخص باج به عاملان این حملات است.

البته این شرکت جزئیات زیادی در مورد نوع دیتای سرقت شده خود ارائه نکرده و مشخص نیست چه تعداد از کاربران آن تحت تاثیر این حمله باج افزاری قرار گرفته اند با این حال Bleepingcomputer گزارش داده است که اولین حمله سیستم های داخلی کانن از جمله مایکروسافت تیمز و اکانت های ایمیلی آن را نشانه گرفته و ماجرا به روزهای پایانی ماه گذشته میلادی مربوط می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شود.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در جریان این حملات بالغ بر ۲۴ دامنه متعلق به کانن تحت تاثیر قرار گرفته و این دامنه ها حالا از دسترس خارج شده اند. وبسایت کانن در آمریکا نشان می دهد که سایت در دست تعمیر است هرچند که ظاهرا وبسایت جهانی و ژاپنی این برند از این حمله در امان مانده اند.

یکی از سایت هایی که تحت تاثیر این حمله - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قرار گرفته محلی برای آپلود عکس ها و فیلم های عمومی و خصوصی کاربران کانن - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است. این وبسایت طی ۶ روز گذشته مرتبا در وضعیت در حال به روز رسانی قرار داشت تا اینکه دیروز مجددا در دسترس قرار گرفت.

در بیانیه کانن - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیرامون این اتفاق آمده است:

در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۰ ما متوجه شدیم ۱۰ گیگابایت از دیتای ذخیره - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده در image.canon دچار مشکل شده. برای بررسی های بیشتر به صورت موقت هم اپ موبایل و هم سرویس تحت وب آن را بستیم.

بعد از بررسی ها مشخص شد که بخشی از عکس ها و ویدیوهایی که تا پیش از ۱۶ ژوئن ۲۰۲۰ در این دامنه ذخیره شده بودند قابل دسترسی نیستند. البته عکس بندانگشتی این فایل ها تحت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تاثیر قرار نگرفته و هیچ دیتایی به بیرون درز نکرده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است.

تصاویر به دست آمده از نامه تهدیدآمیز ارسالی برای کانن نشان میدهد که این حمله از طریق باج افزار ماز انجام شده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

برخلاف باج افزار WastedLocker که پیشتر برای حمله به گارمین به کار رفت، ماز سیستم های داخلی را رمزگذاری کرده و در مرحله بعد دیتای موجود در آنها را استخراج میکند.

نشریه BleepingComputer مدعی شده گروه هک سازنده باج افزار ماز تایید کرده است که ۱۰ ترابایت دیتای مربوط به دیتابیس خصوصی کانن را به سرقت برده است و تهدید کرده اند که در صورت پرداخت نشدن مبلغ مورد تقاضا کانن دسترسی خود به این فایل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای همیشه از دست میدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone