🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19615.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

روز خبرنگار در گلدیران؛ تست رایگان کرونا از خبرنگاران گرفته شد

در روزهایی که اخبار مربوط به کرونا، در بین تمام خانوارها و مشاغل کشور در جریان است؛ گلدیران با یک رفتار هوشمندانه به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه قدردانی کرد. در روز 13 مرداد، ...

در روزهایی که اخبار مربوط به کرونا، در بین تمام خانوارها و مشاغل کشور در جریان است؛ گلدیران با یک رفتار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - هوشمندانه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - رسانه قدردانی کرد. در روز 13 مرداد، درست چند روز مانده به روز خبرنگار، گلدیران از فعالان حوزه رسانه دعوت کرد تا با حضور در ساختمان مشتریان گلدیران و درصورت تمایل تست رایگان کرونا انجام دهند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تمام موارد مربوط به پروتکل‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - بهداشتی در جای‌جای این ساختمان گلدیران، رعایت می‌شد و حاضرین با انجام تست پی‌سی‌آر می‌توانستند از شرایط - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - سلامتی خود مطمئن شوند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران

در حاشیه این مراسم دکتر امیرعباس کائینی؛ مدیرعامل شرکت صنایع - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - گلدیران بیان داشتند: ما همواره برای رسانه‌ها و خبرنگاران محترمشان احترام زیادی قائل هستیم به همین واسطه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - از یک ماه گذشته تصمیم گرفتیم که برای روز خبرنگار به نحوی مناسب در شرایط کنونی از تلاشگران عرصه قلم تجلیل شایسته‌ای به عمل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - آوریم. وی افزود: در شرایطی که این عزیزان به فکر همه هستند، برای خود وقت زیادی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - ندارند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا در روز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - خبرنگار، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - سرویس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - سلامت را برای خبرنگاران محترم ارائه کنیم. امیدواریم توانسته باشیم؛ به درستی از خبرنگاران عزیز تجلیل و قدردانی کنیم.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران

در پایان می‌توان گفت شرکت صنایع گلدیران و برند لوازم خانگی جی پلاس در روز خبرنگار فعالیتی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برگزار کردند تا به این واسطه هم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شهسوار استان مازندران - از خبرنگاران تجلیل به عمل آمده باشد و هم در راستای سلامت آنها گام موثری برداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone