🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19605.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نمایش محسوس محتوای منفی علیه جو بایدن در اینستاگرام به خاطر یک «باگ»

نشریه بازفید گزارشی منتشر کرده که نشان میدهد در دو ماه گذشته الگوریتم های اینستاگرام به شکل کاملا محسوسی در راستای ترویج و تبلیغ محتوای تولید شده توسط کمپین انتخاباتی ترامپ عمل کرده اند. این ...

نشریه بازفید گزارشی منتشر کرده که نشان میدهد در دو ماه گذشته الگوریتم های اینستاگرام به شکل کاملا محسوسی در راستای ترویج و تبلیغ محتوای تولید شده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توسط کمپین انتخاباتی ترامپ عمل کرده اند.

این الگوریتم ها نه تنها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در جستجوی تگ ها بیشتر محتواهای مربوط به دونالد ترامپ را نمایش داده اند، بلکه آن محتواها بیش از اندازه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم مثبت بوده اند و هیچ نکته منفی در آنها دیده نمی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده.

برای مثال با جستجوی تگ JoeBiden حدودا ۳۹۰ هزار نتیجه برای شما نمایش - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داده می شود که بخش زیادی از آنها نیز توسط کمپین انتخاباتی ترامپ منتشر شده اند و محتوایشان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیشتر به هواداری از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ترامپ مربوط می شود. حال اگر تگ DonaldTrump را در اینستاگرام سرچ کنید با ۷ میلیون - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ریزالت روبرو می شوید که تقریبا فاقد محتواهای حاوی نکات منفی علیه ترامپ هستند.

این باگ نخستین بار مورد توجه بانیان پروژه شفافیت تکنولوژی قرار گرفت و آنها باور دارند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که دست کم از دو ماه پیش وجود داشته است.

به گفته کتی پل مدیر پروژه شفافیت تکنولوژی:

آنچه ما در رابطه با هشتگ های مرتبط با بایدن دیده ایم این است که محتواهای به نمایش درآمده بیشتر تند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و انتقادی بوده اند و منافع دونالد ترامپ را تامین می کردند.

یکی از سخنگویان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینستاگرام از این مشکل با نام «باگ» یاد کرد و خاطرنشان نمود که دیگر هشتگ های غیرسیاسی هم ظاهرا تحت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاثیر این باگ قرار گرفته اند.

او - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ادامه داد:

به خاطر یک مشکل فنی تعدادی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از هشتگ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ها محتوای مربوط را نمایش نمی دادند که ما فعلا این قابلیت را غیرفعال کرده ایم.

گفتنی است کمپین بایدن فعلا از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اما یکی از سخنگویان ترامپ از این باگ به نام نمونه روشنی از تفکرات منفی علیه محافظه کاران در شبکه های اجتماعی یاد کرد!

اینستاگرام هنوز توضیحی در رابطه با منبع - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این باگ ارائه نکرده و نمی دانیم چرا این مشکل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فقط برای برخی هشتگ های خاص وجود داشته. و نکته پایانی اینکه مشخص نیست این باگ دقیقا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از چه زمانی وجود داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone