🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19608.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرها رمز عبور بیش از ۹۰۰ VPN سرور سازمانی را منتشر کردند

هکرها لینک دانلود لیستی حاوی نام کاربری، رمز عبور و آدرس‌های IP بیش از ۹۰۰ سرور سازمانی Pulse Secure VPN را در یک فروم هک منتشر کردند. سایت ZDNet به نسخه‌ای از این لیست دسترسی ...

هکرها لینک دانلود لیستی حاوی نام کاربری، رمز عبور و آدرس‌های IP بیش از ۹۰۰ سرور سازمانی Pulse Secure VPN را در یک فروم هک منتشر کردند.

سایت ZDNet به نسخه‌ای از این لیست دسترسی پیدا کرده و می‌گوید شامل اطلاعات زیر می‌شود:

  • آدرس‌های IP سرورهای Pulse Secure VPN
  • نسخه فریم ور سرور Pulse Secure VPN
  • کلیدهای SSH برای هر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - سرور
  • لیست تمام کاربران محلی و hash پسورد آنها
  • جزئیات اکانت ادمین
  • آخرین لاگین‌های VPN (شامل نام کاربری و پسورد)
  • سشن کوکی‌های VPN

شرکت امنیتی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - Bank Security می‌گوید فریم ور تمامی سرورهای Pulse Secure VPN نامبرده شده در لیست در برابر CVE-2019-11510 آسیب پذیر بوده و هکرها با سوءاستفاده از آن اطلاعات را سرقت کرده‌اند. شرکت امنیت سایبری Bad Packets - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - پس از شناسایی آسیب پذیری CVE-2019-11510 در مرداد ماه سال گذشته، در حال اسکن کردن اینترنت به منظور شناسایی سرورهای آسیب پذیر Pulse Secure VPN بوده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران

انتشار این لیست اهمیت زیادی دارد چون اغلب از سرورهای Pulse Secure VPN به عنوان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - دروازه دسترسی به شبکه‌های سازمانی استفاده می‌شود، بنابراین کارکنان می‌توانند از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - راه دور به اپلیکیشن‌های داخلی وصل شوند. هکرها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - با هک کردن این سیستم‌ها می‌توانند به آسانی به کل شبکه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - شرکت دسترسی پیدا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - کنند.

لینک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - دانلود این لیست در یک فروم هک که گروه‌های باج افزاری مختلف از جمله REvil, NetWalker, Lockbit, Avaddon, Makop و Exorcist در آن فعالیت می‌کنند منتشر شده است. بسیاری از این گروه‌ها از طریق دستگاه‌های لبه‌ای همانند سرورهای Pulse Secure VPN به شبکه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - سازمان‌ها نفوذ می‌کنند.

تمام شرکت‌هایی که در طول یک سال گذشته سرورهای Pulse Secure VPN را پچ نکرده‌اند، در معرض خطر هستند چرا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - که گروه‌های یاد شده می‌توانند از این اطلاعات این لیست در حملات آینده استفاده کنند. شرکت Bank Security به کمپانی‌ها توصیه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند تا هر چه سریع تر سرورهای Pulse Secure VPN را پچ کرده و پسوردها را تغییر دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone