🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19610.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با نسخه الترا

سامسونگ در رویداد آنپکد از خانواده گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. این بار کره‌ای‌ها گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ الترا را معرفی کردند که هر کدام در مدل‌هایی با پشتیبانی از شبکه ...

سامسونگ در رویداد آنپکد از خانواده گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. این بار کره‌ای‌ها گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ الترا را معرفی کردند که هر کدام در مدل‌هایی با پشتیبانی از شبکه 5G هم عرضه می‌شوند. اما تفاوت‌های دو مدل نوت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - ۲۰ و الترا فراتر از اندازه این دو گوشی است.

نمایشگر دو گوشی از نظر اندازه تفاوت اندکی با هم دارند اما رزولوشن مدل الترا بالاتر است و به همین دلیل تراکم ۴۹۶ پیکسل در هر اینچ دارد؛ در حالی که این عدد در گوشی کوچکتر به ۳۹۳ می‌رسد.

اما یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها به دوربین اصلی مربوط است. گلکسی نوت ۲۰ الترا دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۳۳ اینچی دارد؛ اما نوت ۲۰ به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با ابعاد کوچکتر ۱/۱.۷۶ اینچ مجهز شده است. دوربین تله‌فوتو مدل الترا هم امکان زوم اپتیکال ۵ برابری و نیز زوم دیجیتال تا ۵۰ برابر را فراهم می‌کند اما میزان زوم گلکسی نوت ۲۰ به ۳ برابر هیبریدی اپتیکال و ۳۰ برابر دیجیتال محدود است. از نظر دوربین فوق عریض و نیز دوربین سلفی اما هر دو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - مدل شبیه به هم هستند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان

تفاوت مهم دیگر دو گوشی در ترکیب‌های رم و حافظه داخلی است. مدل الترا همچنین از کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی پشتیبانی می‌کند در حالی که در گلکسی نوت ۲۰ باید به حافظه داخلی قناعت کنید. البته رم ۸ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - و حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت گلکسی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - نوت ۲۰ هم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - برای بیشتر کاربران کافی خواهد بود. علاوه بر این‌ها تفاوت وزن دو گوشی را هم نباید فراموش کرد. گلکسی نوت ۲۰ بسته به مدل، ۱۹۲ یا ۱۹۴ گرم وزن دارد اما مدل الترا با ۲۰۸ گرم، احتمالا در دست بیش از حد سنگین احساس خواهد شد. میزان باتری دو گوشی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاندیز استان خراسان - هم تنها ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت با هم تفاوت دارد.

مشخصات مهم دیگر این دو از جمله قابلیت‌های قلم اس‌‌پن،‌ چیپست و پشتیبانی از شارژ معکوس بی‌سیم کم و بیش شبیه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** تلویزیون هایسنس 40N2176FT شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی شاندیز خراسان شهرک حاج عباس قاسم زاده تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone