تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16944.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

این دستکش لمس اجسام مجازی را ممکن می‌کند [تماشا کنید]

بیراه نیست اگر بگوییم واقعیت مجازی بدون فراهم آوری امکان لمس کردن اجسام مجازی چندان «واقعیت» نخواهد داشت. حال به نظر می‌رسد این محدودیت به زودی از بین خواهد رفت. محققان دانشگاه کرنل دستکش انعطاف‌پذیری ...

بیراه نیست اگر بگوییم واقعیت مجازی بدون فراهم آوری امکان لمس کردن اجسام مجازی چندان «واقعیت» نخواهد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - داشت. حال به نظر می‌رسد این محدودیت به زودی از بین خواهد رفت. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - محققان دانشگاه کرنل دستکش انعطاف‌پذیری توسعه داده‌اند که با استفاده از سنسورهای فیبر نوری حس لامسه را شبیه‌سازی می‌کند.

محققان برای ساخت این دستکش از حسگرهای فیبری مبتنی بر سیلیکا الهام گرفته‌اند که با تحلیل تغییرات جزئی در طول موج نور فاکتورهایی مثل دما را اندازه گیری می‌کنند.

در این وسیله هر انگشت یک چراغ دارد که از پلی اورتان شفاف و مواد جاذب تشکیل شده‌اند. با انجام حرکت‌هایی مثل خم کردن انگشت یا فشار وارد کردن بر جسم، چراغ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - نیز دچار تغییر شکل شده و نوع حرکت و محل وقوع آن را تشخیص می‌دهند. این دستکش با استفاده از پرینتر سه بعدی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - ساخته - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - شده و ضمن پشتیبانی از بلوتوث از باتری و مدار الکترونیکی برخوردار است.

دستکش مورد بحث در صورت تولید می‌تواند تجربه واقعیت مجازی را ارتقا دهد. برای مثال دستکش‌های واقعیت مجازی و افزوده می‌توانند به لطف این فناوری بازخورد لمس کردن و گرفتن اجسام در محیط - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - مجازی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - را به کاربر منتقل کنند.

این وسیله علاوه بر امکان پذیر کردن لمس اجسام مجازی، می‌تواند به ربات‌ها نیز حس لامسه بخشیده و آن‌ها را قادر به واکنش نشان دادن به محیط و گرفتن اجسام شکننده مثل لیوان - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر قائمشهر استان مازندران - کند. به نظر می‌رسد با آمدن دستکش‌های حساس به لمس تنها کاستی برای غوطه ور شدن کامل در دنیای مجازی نبود حس بویایی باشد که با توجه به توسعه چیپ با قدرت بویایی این محدودیت نیز در آینده‌ای نه چندان دور از بین خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone