🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31916.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پروپاگاندای مقامات عالی رتبه آمریکا علیه هواوی در بارسلون

مقامات آمریکایی در تازه ترین اظهار نظرهای خود در راستای مجاب نمودن دولت های غربی به تحریم هواوی، این شرکت را «مکار و حیله گر» خطاب کردند. رابرت استریر مدیر ارشد سایبری دولت آمریکا که ...

مقامات آمریکایی در تازه ترین اظهار نظرهای خود در راستای مجاب نمودن دولت های غربی به تحریم هواوی، این شرکت را «مکار و حیله گر» خطاب کردند.

رابرت استریر مدیر ارشد سایبری دولت آمریکا که در کنگره جهانی موبایل بارسلون حضور - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یافته بود روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت که کشورها نباید به هواوی و دیگر شرکت های چینی اعتماد کنند چراکه با اجبار دولت آن که فاقد تفکیک قواست اطلاعات کاربران را به حزب کمونیست چین می دهد.

استریر در ادامه اظهار داشته:

ایالات متحده آمریکا از دولت های دیگر و بخش خصوصی تقاضا دارد که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تهدید هواوی و دیگر شرکت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های فناوری اطلاعات چین را جدی بگیرند.

براساس قوانین چین این شرکت ها ملزم هستند که پشتیبانی های لازم را در راستای حفظ امنیت این کشور از دولت (که فاقد تفکیک قواست) به عمل بیاورند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
Ajit Pai رئیس رگولاتوری آمریکا در MWC 2019

اما این اظهار نظرها از سوی مدیر ارشد سایبری آمریکا کاملا تعمدی و در بهترین زمان ممکن مطرح شدند؛ هواوی همانطور که می دانید حضوری قدرتمند را در کنگره جهانی موبایل بارسلون داشت و حالا تلاش دارد تکنولوژی های 5G خود را با استفاده از فرصت به وجود آمده به دولت ها و شرکت های مخابراتی سراسر دنیا که در این رویداد حضور دارند عرضه کند.

استریر از کشورها خواست تجهیزات مخابراتی مورد نیازشان را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرکت های غربی بخرند

صحبت های استریر ساعاتی بعد از آن مطرح شد که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گو پینگ رئیس چرخشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هیئت مدیره هواوی در کنگره جهانی موبایل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به ایراد سخنرانی پرداخت و در صحبت های خود تایید کرد که هواوی در تجهیزات تولیدی اش درب پشتی نمی گذارد. او دولت آمریکا را متهم کرد که بدون در اختیار داشتن شواهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - لازم اتهام جاسوسی را علیه هواوی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مطرح کرده و به همین بهانه جاسوسانی را برای شهروندان خارجی به خدمت گمارده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
رن ژنگ فی موسس هواوی (سمت راست) در کنار شی جین پینگ رئیس حزب کمونیست چین

صحبت های استریر در جلسه ای مطرح شد که در حاشیه نمایشگاه MWC 2019 ترتیب داده شده بود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و دیگر مقامات آمریکایی از جمله Ajit Pai رئیس - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رگولاتوری آمریکا و لیزا پورتر از مقامات عالی رتبه وزارت دفاع این کشور نیز در آن حضور داشتند.

استریر در صحبتهایش چنین گفت:

ما شدیدا در مورد آنها نگران هستیم و مرتبا در این رابطه با دیگر دولت ها صحبت می کنیم. هواوی رفتارهای نگران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کننده ای را از خود نشان داده که نگرانی های آمریکا را توجیه می کنند.

او به مطرح شدن اتهامات علیه خانم منگ ونژو مدیر ارشد مالی هواوی به خاطر دور زدن تحریم ها علیه کشورمان اشاره کرد و از سرقت حقوق معنوی شرکت تی موبایل توسط یکی از کارکنان هواوی گفت.

مدیر ارشد سایبری آمریکا همچنین از نگرانی های بین المللی در رابطه با حملات سایبری مختلفی گفت که اواخر ۲۰۱۸ علیه ارائه دهندگان سرویس در سراسر دنیا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به راه افتاد و تصور می شود که از چین نشات گرفته باشند.

استریر در انتها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صحبت هایش را اینطور نتیجه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیری کرد که:

می خواهید سیستمی داشته باشید که احتمال تضعیف شدنش توسط - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دولت چین وجود داشته باشد؟ یا ترجیح می دهید به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - راهکارهای امن جایگزین بیاندیشید؟ لذا توصیه من این است که دولت ها از تجهیزات تولیدی شرکت های غربی استفاده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone