🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32357.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

افشای اطلاعات بیشتر از اسپیکر هوشمند و پد شارژ دوگانه سامسونگ؛ یاران نوت 9

تا حدود سه هفته دیگر، سامسونگ رویداد Unpacked خود را برگزار می کند؛ رویدادی که در جریان آن، از اسمارت فون گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی خواهد شد. اما این دو ...

تا حدود سه هفته دیگر، سامسونگ رویداد Unpacked خود را برگزار می کند؛ رویدادی که در جریان آن، از اسمارت فون گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی خواهد شد. اما این دو دیوایس تمام آن چیزی که سامسونگ برای این مراسم تدارک دیده نیستند و انتظار می رود که شاهد رونمایی از پد شارژ وایرلس دوگانه (برای شارژ همزمان موبایل و ساعت هوشمند) و یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی نیز باشیم.

روز گذشته بود که Roland Quandt، افشاگر نام آشنای دنیای تکنولوژی تصویری از جعبه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - پد شارژ سامسونگ منتشر کرد و حالا شاهد انتشار تصاویری تکمیلی از آن هستیم.این دیوایس، پدها و پایه های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - شارژ وایرلس سامسونگ را ادغام کرده و می تواند موبایل هوشمند را در حالت ایستاده یا خوابیده شارژ کند و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - یک بخش دیگر نیز برای ساعتی هوشمند در نظر گرفته شده است؛ چه گلکسی واچ باشد و چه مدل های پیشین که تحت عنوان Gear شناخته می شدند، به بیان دیگر هر ساعتی که از Qi پشتیبانی کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران

به گفته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - منابع نزدیک به سامسونگ، این پد شارژ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - در روز نهم آگوست و همزمان با گلکسی نوت 9 رونمایی می شود و در همان روز روانه بازار خواهد شد. اینسایدرها خبر از قیمت گذاری 75 یورویی در بازار اروپا داده اند و بعید است که قیمت آن به دلار، تفاوت چندانی با این رقم داشته باشد.

گذشته از Wireless Charger Duo، گفته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - می شود که اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی سامسونگ، Magbee نام خواهد داشت. در واقع سامسونگ اخیراً دو علامت تجاری با این نام ثبت کرده که به این نام اشاره دارد. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره اسپیکر هوشمند مورد اشاره در دست نیست اما به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - طور قطع می دانیم که قابلیت های هوشمند آن به کمک دستیار بیکسبی محقق خواهد شد و شرکت Harman هم که حالا یکی از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - زیرمجموعه های سامسونگ است، در توسعه آن نقش دارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران

- تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone