تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24021.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از اسپیس گیمینگ مانیتور با نرخ رفرش 144 هرتزی رونمایی کرد

سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام 2019 از اسپیس گیمینگ مانیتور رونمایی کرد. این مانیتور را می توان به دلیل برخورداری از بازوی متحرک کاملاً به دیوار چسباند. مانیتورهای گیمینگ بزرگ یک مشکل بزرگ هم دارند و ...

سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام 2019 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از اسپیس گیمینگ مانیتور رونمایی کرد. این مانیتور را می توان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به دلیل برخورداری از بازوی متحرک کاملاً به دیوار چسباند.

مانیتورهای گیمینگ بزرگ یک مشکل بزرگ هم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارند و آن این است که فضای زیادی روی میز اشغال می کنند. سامسونگ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - راه حلی برای این مشکل پیدا کرده. غول فناوری کره جنوبی در نمایشگاه گیمزکام 2019 از اسپیس گیمینگ مانیتور (Space Gaming Monitor) رونمایی کرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان

نمایشگر مذکور همانند نمایشگر اسپیس مانیتور (Space Monitor) است که دی ماه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سال گذشته معرفی شده بود؛ با این تفاوت که برای گیمرهایی تولید شده که فریم ریت بیشتر و پارگی کمتر تصاویر را به رزولوشن بالا ترجیح می دهند.

اسپیس گیمینگ مانیتور، 4K نیست ولی رزولوشنی برابر با 2560 در 1440 پیکسل داشته و دارای نرخ رفرش سریع 144 هرتزی است. این نرخ رفرش میزان تأخیر را کاهش داده و از موشن بلور می کاهد. از دیگر ویژگی های این مانیتور پشتیبانی از  AMD FreeSync است. این فناوری نرخ رفرش نمایشگر را با کارت گرافیک هماهنگ می کند تا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پارگی تصاویر کاهش پیدا کرده و بازی روان تر اجرا شود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مهم ترین ویژگی این مانیتور 32 اینچی، قابلیت تکیه دادن کامل آن به دیوار است. کاربر می تواند در مواقع نیاز مانیتور را به خود نزدیک یا دور کند. همچنین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می توان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کابل های وصل شده به آن را به کمک نگهدارنده همراه مانیتور به میز متصل کرد.

سامسونگ هنوز قیمت این مانیتور را اعلام نکرده ولی احتمالاً در سه ماهه منتهی به سال جاری میلادی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اسپیس مانیتور 32 اینچی 500 دلار قیمت داشت بنابراین انتظار می رود مدل گیمینگ آن نیز قیمتی معقول داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone