🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38431.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عبور اسنپ از یک میلیون سفر موفق در روز

اسنپ در روز ۲۳ اسفند، بیش از یک میلیون سفر موفق را در ایران ثبت کرده است؛ اتفاقی که اگرچه میلیونی است اما سرعت اسنپ را در جاده میلیارد دلاری و تک‌شاخ شدن افزایش می‌دهد. ...

اسنپ در روز ۲۳ اسفند، بیش از یک میلیون سفر موفق را در ایران ثبت کرده است؛ اتفاقی که اگرچه میلیونی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است اما سرعت اسنپ را در جاده میلیارد دلاری و تک‌شاخ شدن افزایش می‌دهد.

«راشا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شیدماهر»، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدیر ارشد بازاریابی اسنپ در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید: «قبلاً بارها پیش آمده بود که بیش از یک میلیون درخواست سفر به دست ما می‌رسید اما روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، اولین باری بود که تعداد سفرهای موفق اسنپ به بیشتر از یک میلیون، یعنی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یک میلیون و هزار عدد سفر موفق رسید.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی
راشا شیدماهر، مدیر ارشد بازاریابی اسنپ.

شیدماهر همچنین اشاره می‌کند که اکنون اسنپ، یکی از ۱۵ شرکت تجارت الکترونیک جهان است که در روز‌ بالای یک‌ میلیون سفارش دارند. او خبر می‌دهد که از روز چهارشنبه به بعد نیز تعداد سفرهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روزانه‌ی موفق، در حد یک میلیون بوده است و پیش‌بینی می‌کند که در فروردین ماه، این رقم به شکل ثابت بالای یک میلیون سفر موفق روزانه خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی
شهرام شاهکار، مدیر اجرایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اسنپ در توییتر خبر میلیونی شدن سفرهای موفق اسنپ را منتشر کرد.

مدیر ارشد بازاریابی اسنپ در گفتگو با دیجیاتو از جدیدترین آمار رانندگان این سامانه نیز پرده برداشت. به گفته شیدماهر، بیش از ۵۰۰ هزار راننده در سیستم اسنپ ثبت نام شده‌اند که به شکل روزانه، ۳۵۰ هزار نفر از این تعداد فعال شده و کار می‌کنند. این آمار برای ۳۳ شهری است که اسنپ در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حال حاضر در آنها فعالیت می‌کند. پیش از این روابط عمومی در پاسخ به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیجیاتو تعداد رانندگان فعال در تهران را ۱۲۰ هزار نفر عنوان کرده بود.

عبور از یک میلیون سفر موفق نه تنها برای اسنپ بلکه برای جامعه استارتاپی ایرانی اتفاق مهمی است. بر اساس آمارهای سال گذشته، «اوبر»، شرکتی که حدود ۹ سال پیش به عنوان اولین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تاکسی آنلاین در آمریکا تاسیس شد، اکنون در کشورهای مختلف فعال است و روزانه بین ۵.۵ الی ۶ میلیون سفر موفق دارد. اما جالب است بدانید که سرویس «لیفت» که حدود ۵ سال پیش تاسیس شد، هنوز به ۱.۵ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - میلیون سفر موفق در روز نرسیده است.

این در حالیست که اسنپ در سه سالگی خود، توانسته با حضور در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تنها یک کشور و ۳۳ شهر، به آماری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیش از یک میلیون سفر موفق دست پیدا کند. با این حال در سطح جهانی، هنوز هم شرکت چینی Didi با بیش از ۲۵ میلیون سفر موفق در روز، پیشتاز است؛ شرکتی که سال گذشته سرمایه‌ای یک میلیارد دلاری از اپل جذب کرد.

اما آیا با همه این‌ها، اسنپ را می‌توان اولین یونیکورن استارتاپی ایران دانست؟ پاسخ به این پرسش همچنان در هاله‌ای از ابهام است چراکه این شرکت سهام خود را در بازار بورس عرضه نکرده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است. به همین دلیل ارزش آن در کنار درآمدهایش مشخص نیست و ارزش‌گذاری‌های فعلی هم تا زمان انجام یک سرمایه‌گذاری جدید، تقریبی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و بیشتر از روی حدس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و گمان هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone