🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43098.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایرانسل نسخه جدید پرتال وب و اپلیکیشن اندرویدی «ایرانسل من» را ارائه کرد

بسیاری از مشترکین اپراتور دوم کشورمان از اپلیکیشن «ایرانسل من» یا پرتال اینترنتی این شرکت برای مدیریت حساب خود استفاده می کنند. روابط عمومی ایرانسل امروز از در بیانیه خبری زیر، راه اندازی نسخه جدید ...

بسیاری از مشترکین اپراتور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوم کشورمان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن «ایرانسل من» یا پرتال اینترنتی این شرکت برای مدیریت حساب خود استفاده می کنند. روابط عمومی ایرانسل امروز از در بیانیه خبری زیر، راه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اندازی نسخه جدید پرتال وب و به روز رسانی اپلیکیشن مورد بحث را اعلام کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پرتال وب «ایرانسل من» امکان کنترل و مدیریت حساب ایرانسلی را برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر کرده است. همچنین ایرانسل نسخه جدید اندروید این اپلیکیشن با رابط کاربری بهبود یافته و دسترسی آسان و سریع تر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به منوهای پرکاربرد را در اختیار مشترکان خود قرار داده.

با استفاده از ایرانسل من، مشترکان ایرانسل می‌توانند به راحتی شارژ و بسته اینترنتی خریداری کنند و میزان مصرف اینترنت، هزینه‌های تماس و پیامک‌های خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن همچنین امکان مدیریت مصرف، خرید و پرداخت حساب ایرانسلی را برای کاربران فراهم کرده است.

مشترکان سیم کارت دائمی ایرانسل (آی‌سیم) نیز با استفاده از «ایرانسل من» می‌توانند به راحتی قبض‌های دوره‌ای را پرداخت و حساب ایرانسلی خود را مدیریت کنند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

برخی دیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از ویژگی‌های ایرانسل من، شامل نمایش اطلاعات حساب، باقی‌مانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قابل پرداخت، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمایش باقی‌مانده بسته اینترنت، مدیریت حساب چندکاربره، نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن، مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آنها به مکالمه یا پیامک، نمایش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و فعال‌سازی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و نیز مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش افزوده و امکان عضویت و لغو عضویت در آن‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اشاره کرد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای ورود به پرتال وب «ایرانسل من» به نشانی my.irancell.ir مراجعه کنند. همچنین دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید ایرانسل من از طریق وب‌سایت ایرانسل و نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن اندرویدی Google Play Store و کافه بازار امکان‌پذیر است.

نسخه جدید iOS اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone