تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35156.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Fingerprint Quick Action؛ کنترل اندروید با حسگر اثر انگشت

این روزها بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی دارای حسگر اثر انگشت هستند و Fingerprint Quick Action آمده که کارایی این حسگرها را برایتان ارتقاء بدهد. اگر این حسگر در پشت بدنه گوشی‌تان قرار گرفته، با Fingerprint Quick ...

این روزها بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی دارای حسگر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت هستند و Fingerprint Quick Action آمده که کارایی این حسگرها را برایتان ارتقاء بدهد. اگر این حسگر در پشت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بدنه گوشی‌تان قرار گرفته، با Fingerprint Quick Action می‌توانید آن را به ابزاری فراتر از بازگشایی قفل صفحه تبدیل کنید.

بگذارید در امکانات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن بیشتر دقیق شویم. با نصب این اپ یک مگابایتی، امکانی برایتان فراهم می‌شود که حسگر اثر انگشت را برای مقاصد مختلفی به کار بگیرید. در واقع با شخصی‌سازی کار حسگر از طریق سوایپ و ژست‌های حرکتی به کنترل بخش‌های مختلف سیستم عامل بپردازید.

اپلیکیشن برای این کار گزینه‌های مختلفی در اختیارتان قرار داده که بعضی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از آن‌ها به شرح زیر است:

  • خاموش کردن صفحه
  • رفتن به صفحه قبلی
  • رفتن به صفحه خانه
  • نمایش اپلیکیشن‌های اخیر
  • نمایش منوی پاور
  • باز کردن پنل نوتیفیکیشن‌ها
  • باز کردن پنل تنظیمات سریع
  • اجرای سریع یک اپلیکیشن

فقط یک لحظه تصورش را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بکنید؛ این که روی حسگر اثر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انگشت سوایپ کوچکی انجام بدهید و یک ثانیه بعد فید اینستاگرام‌تان باز شود. حقیقتا حرکت جالبی نیست؟ با Fingerprint Quick Action کارهایی از این دست را می‌توانید انجام بدهید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بعضی دیوایس‌های هوآوی این قابلیت را به طور پیش‌فرض دارند. اما تعداد زیادی از برندهای تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هم هستند که چنین قابلیتی را ندارند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و اپلیکیشن می‌تواند مکمل بسیار خوبی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای ارتقای کاربردپذیری حسگر در آن‌ها باشد.

Fingerprint Quick Action برای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انجام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کارها نسبت به دو حرکت حساسیت دارد: یکی سوایپ به طرفین و دیگری ضربه کوتاه روی حسگر. هر کدام از این حرکات را می‌توانید برای یکی از کارهایی که در فهرست بالا گفتیم شخصی‌سازی کنید.

اما پیش از این کار، لازم است که برای اپلیکیشن دسترسی ادمین و لاک‌اسکرین را صادر کرده باشید. به گفته کاربرانی که اپ را نصب کرده‌اند، Fingerprint Quick Action روی دیوایس‌های هوآوی، ایسوس، شیائومی، پیکسل، اکسپریا و گلکسی عملکرد بی عیب و نقصی را از خود به نمایش می‌گذارد.

با این وجود شاید در بعضی دستگاه‌ها به مشکل کندی بر بخورید. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بعضی کاربران هم از عملکرد ناقص اپلیکیشن در گوشی‌های هوشمند خود گله‌مند بوده‌اند. توسعه‌دهنده اپلیکیشن در دفاع از عملکرد این محصول اعلام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرده که فقط دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از API های استاندارد اندروید قادر به تجربه کاملی از این اپلیکیشن هستند.

جمع کثیری از نصب‌کنندگان Fingerprint Quick Action نسبت به عملکرد بی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عیب - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و نقص آن متفق‌القول هستند، بنابراین احتمالش کم است که شما هم با نصب این اپ به چنین مشکلاتی دچار باشید.

جایگزینی ژست‌های حرکتی Fingerprint Quick Action برای گوشی‌های بزرگی که در دست گرفتن‌شان آسان نیست، می‌تواند راه خوبی برای تسهیل جابجایی در بخش‌های مختلف اندروید باشد. بنابراین اگر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوست دارید عملکرد سنسور اثر انگشت در ساده کردن دسترسی‌های اندروید را ببینید، دانلود و نصب این اپ را به شما توصیه می‌کنیم.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

Fingerprint Quick Action

سازنده: Code boy studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone