تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33035.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بازدید دکتر محمدرضا عارف از نمایشگاه تلکام ۹۷

دکتر «محمدرضا عارف» نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون امید از غرفه پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام بازدید کرد. دکتر عارف ضمن بازدید از غرفه پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام، در ...

دکتر «محمدرضا عارف» نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون امید از غرفه پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام بازدید کرد.

دکتر عارف ضمن بازدید از غرفه پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام، در جریان روند اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی و خدمات الکترونیکی شرکت ملی پست - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قرار گرفت.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه دوره نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام )۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی و با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های متخصصان کشور و تولیدکنندگان داخلی از یازدهم لغایت چهاردهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان به این صنعت است.

این نمایشگاه تا چهاردهم مهر ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
دکتر عارف سعی کرد از تمامی بخش‌های نمایشگاه تلکام دیدن کند.
تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
رپیس سازمان مخابرات کشور میزبان دکتر عارف شد
تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
دکتر عارف با مسئولان و فعالان حوزه مخابرات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به گفتگو پرداخت.
تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
رئیس فراکسیون امید مجلس برای خبرگزاری ها یادگاری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نوشت

 

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
ازدحام جمعیت در حین بازدید دکتر عارف بسیار مشهود بود

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone