🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39133.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ورژن نهایی اندروید 8.0 اوریو بالاخره به موبایل های گلکسی اس 8 می آید

کمپانی سامسونگ مدتی است که به دارندگان موبایل های هوشمند خود اجازه می دهد تا نسخه بتای اندروید 8 اوریو را دریافت کرده و پیش از عرضه عمومی، به آزمایش آن بپردازند. در آخرین خبری ...

کمپانی سامسونگ مدتی است که به دارندگان موبایل های هوشمند خود اجازه می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهد تا نسخه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بتای اندروید 8 اوریو را دریافت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و پیش از عرضه عمومی، به آزمایش آن بپردازند. در آخرین خبری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که درباره برنامه بتای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سامسونگ شنیدیم، دارندگان موبایل های خانواده گلکسی اس 8 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پنجمین به روزرسانی بتا را دریافت کردند که مشکلات ریز و درشت را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برطرف می ساخت.

اما حالا به نظر می رسد که سامسونگ برای عرضه به روزرسانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اندروید روی مدل های مختلف گلکسی اس 8 و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اس 8 پلاس آماده شده است. به تازگی لیستی از جوازهای مدل های مختلف این خانواده پرچمداران - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در فضای مجازی رویت شده که ورژن های گوناگون رو تحت پوشش قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در میان ورژن های ذکر شده، شماره مدل نسخه های مربوط به اروپا، آسیا (هند و سنگاپور)، کره و مدل بین المللی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به چشم می خورد و اگر گزارش ها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صحت داشته باشند، به روزرسانی رسمی اندروید 8 اوریو، تا پایان ژانویه به دست دارندگان این موبایل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ها می رسد.

در خبری دیگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز سامسونگ اعلام کرده که فاز بتای اندروید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اوریو به صورت رسمی در روز 15 ژانویه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به پایان می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رسد و این موضوع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاملاً با روند ارائه به روزرسانی اندروید 7 نوقا که ابتدا از 5 نسخه بتا بهره مند شد و سپس به دست عموم رسید سازگاری دارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone