🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12556.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

راهکار استارتاپ Ample خودروهای برقی را در ۱۰ دقیقه کاملا شارژ می‌کند

استارتاپ Ample یک شبکه شارژ خوردو برقی راه‌اندازی کرده که در کمتر از ده‌ دقیقه می‌تواند شارژ خودرو‌های برقی را کاملا تامین کند. این استارتاپ که به لطف همکاری با «اوبر» توانست خود را سرپا نگه ...

استارتاپ Ample یک شبکه شارژ خوردو برقی راه‌اندازی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - کرده که در کمتر از ده‌ دقیقه می‌تواند شارژ خودرو‌های برقی را کاملا تامین کند.

این استارتاپ که به لطف همکاری با «اوبر» توانست خود را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - سرپا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - نگه دارد، در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - حال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - حاضر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - تاسیساتی را برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - شارژ خودروی سرویس‌های حمل و نقل اشتراکی سانفرانسیسکو راه‌ندازی کرده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - قصد دارد انقلابی در تولید زیرساخت‌های وسایل نقلیه الکترونیکی ایجاد کند.

در روش ارائه شده از سوی این استارتاپ، شرکت تمرکز خود را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - به جای شارژ کردن باتر‌ی‌های موجود، بر روی فناوری تعویض باتری گذاشته است. «خالد حسونه» مدیر عامل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - استارتاپ، این سیستم را به «بلوک‌های لِگو» تشبیه کرده است. Ample بدین منظور در حال مذاکره با شرکت‌های اصلی تولید خودروی برقی است تا تاسیسات خود را با خودروهای این شرکت‌ها سازگار کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان

مفهوم این سیستم کاملا ماژولار است؛ به این معنی که خودروهای بزرگتر می‌توانند ماژول‌های باتری بیشتری را در خود جای دهند، در حالی که خودروهای کوچکتر نیاز به باتری کمتری دارند. این سیستم کاملا خودگردان است و مشتریان با استفاده از برنامه موبایل با آن تعامل خواهند کرد.

هدف کلی این استارتاپ از بین بردن چالش برد محدود خودروهای برقی است. همچنین استارتاپ Ample در تلاش است تا قیمت‌ خودروهای برقی به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - نرخ متعادل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - و منطقی خود برسد. «جان دو سوزا» رئیس - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - این استارتاپ پیش از این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که خودروهای برقی به خاطر اینکه نسبت به مدل‌های متکی بر سوخت فسیلی پایدارتر بوده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - و به محیط زیست آسیب کمتری می‌زنند باید با قیمت کمتری به دست خریدار برسند.

این شرکت تاکنون، فقط دو ایستگاه در سانفرانسیسکو ساخته است اما قصد دارد چندین ایستگاه دیگر در سایر شهرهای بزرگ کالیفرنیا ایجاد کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این امر باعث می‌شود اکثر خودروهای برقی موجود، از جمله خودروهای تسلا، با زیرساخت‌های Ample سازگار شوند یا خیر. این استارتاپ برای تحقق کامل تصمیم خود - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هرسین استان کردستان - هنوز نیاز به اثبات موارد بیشتری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone