🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12555.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیپد 10.9 اینچی اپل با نمایشگر OLED اوایل 2022 از راه می‌رسد

وب‌سایت «DigiTimes» در آخرین گزارش خود اطلاعات کامل‌تری از برنامه‌های آتی اپل در معرفی آیپد‌های جدید و مک بوک منتشر کرده است. براساس گزارش منتشر شده در این وب‌سایت، ‌ظاهرا اپل قصد دارد آیپد 10.9 ...

وب‌سایت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - «DigiTimes» در آخرین گزارش خود اطلاعات کامل‌تری از برنامه‌های آتی اپل در معرفی آیپد‌های جدید و مک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - بوک منتشر کرده است. براساس گزارش منتشر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - شده در این وب‌سایت، ‌ظاهرا اپل قصد دارد آیپد 10.9 اینچی با نمایشگر OLED را اوایل سال 2022 و در ادامه آیپد پرو 12.9 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی را رونمایی کند.

طبق این گزارش، اولین دستگاه اپل با بهره‌مندی از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - نمایشگر OLED، آپید با نمایشگر 10.9 اینچی خواهد بود که احتمالا نسخه به روز شده آیپد ایر است. اپل احتمالا فصل چهارم سال جاری میلادی تولید آیپد جدید را آغاز می‌کند تا اوایل سال 2022 آن را به بازار عرضه کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان

گفته می‌شود اپل در تلاش است تا علاوه بر آیپد 10.9 اینچی، آیپد پرو 12.9 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی خود را با نمایشگر OLED روانه بازار کند. این گزارش در حالی منتشر شده است که برخی منابع دیگر معتقد هستند که اپل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است و همه چیز ممکن است تغییر کند.

مدت‌هاست که خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد تصمیم اپل مبنی بر مهاجرت به نمایشگرهای مینی LED در آیپد و مک بوک منتشر می‌شود. اکنون DigiTimes می‌گوید اپل هر دو فناوری نمایشگر را در کنار یکدیگر پیش می‌برد تا بتواند نیاز مخاطبان مختلف خود را پوشش دهد و جامعه هدف وسیع‌تری را پوشش دهد.

برخی منابع آگاه از جمله DigiTimes پیشتر خبرهایی در مورد معرفی آیپد پرو - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - 12.9 اینچی با نمایشگر مینی LED در نیمه اول - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - سال جاری میلادی منتشر کرده بودند. در خبرهای دیگری DigiTimes گفته بود که مدل‌های 14 و 16 اینچی مک بوک پرو نیمه دوم سال جاری عرضه می‌شوند.

اوایل آذرماه نیز گزارش دیگری از سوی «The Elec» منتشر شده بود که از رونمایی نسل بعدی آیپد پرو با نمایشگر اولد سامسونگ و ال‌جی در نیمه دوم 2021 خبر‌ می‌داد. هرچند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - در گزارش‌های بعدی تحلیل‌گران موسسه «Barclays Research» این خبر را رد کردند و آنها نیز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - معتقد بودند که آیپد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریمان استان خراسان - پرو اپل با بهره‌مندی از نمایشگر OLED زودتر از 2022 رونمایی نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone