🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12558.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آلفابت در حال توسعه گجتی محرمانه برای ایجاد شنوایی فوق انسانی است

آلفابت چندین بخش مختلف برای تحقیق و توسعه دارد. یکی از بخش‌های این کمپانی که پروژه‌های بلندپروازانه را پیش می‌برد، ایکس نام دارد. این بخش در حال کار روی پروژه‌ای محرمانه برای توسعه نوعی گجت‌ ...

آلفابت چندین بخش مختلف برای تحقیق و توسعه دارد. یکی از بخش‌های این کمپانی که پروژه‌های بلندپروازانه را پیش می‌برد، ایکس نام دارد. این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - بخش در حال کار روی پروژه‌ای محرمانه برای توسعه نوعی گجت‌ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - پوشیدنی با نام رمز «ولورین» (Wolverine) است که شنوایی افراد را به شکل قابل توجهی تقویت می‌کند.

آلفابت طی سالیان گذشته پروژه‌های بسیار هیجان‌انگیزی مانند دوربین‌های ردیابی ماهیان را در برنامه‌های خود داشته است. اکنون این شرکت در حال ساخت دستگاهی است که انسان‌ها به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - وسیله آن به شنوایی فوق انسانی دست پیدا خواهند کرد. این پروژه که با نام رمز - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - «ولورین» شناخته می‌شود در حال حاضر مشغول بررسی ایده آینده‌نگرانه شنیدن از طریق سخت‌افزارهای دارای سنسور است. تیم توسعه دهنده‌ این محصول در حال پیدا کردن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - راهی برای جدا سازی صدای افراد داخل یک اتاق و تمرکز روی صدای یک نفر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - در محیط‌های شلوغ است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

کار روی این پروژه از سال ۲۰۱۸ شروع شد و از طریق یک دستگاه داخل گوشی که سنسور‌ها و میکروفون‌های زیادی دارد انجام می‌شود. پیش از این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم چندین بار روی دستگاه‌های مشابه با این پروژه کار شده است اما به گفته این شرکت نسخه‌ جدید این محصول بسیار کوچکتر است. همچنین افراد مختلفی از شرکت‌های فناوری مربوط به شنوایی از جمله Starkey Hearing Technologies - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - و Eargo برای تولید این محصول با آلفابت همکاری دارند.

برخی منابع تایید می‌کنند که فناوری ولورین موارد کاربرد بیشتری دارد. همچنین در یکی از جلسات کمپانی آلفابت، یکی از اعضای تیم ولورین تاکید کرده در صورت موفقیت تجاری این محصول، باید به مواردی فراتر از تفکیک گفتار پرداخته شود. البته برنامه‌های دیگر این دستگاه شنوایی هنوز مشخص نشده است.

با این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - حال درست مانند آزمایش‌های انجام شده دیگر، این محصول اگر در مسیر تجاری مناسب خود قرار نگیرد، ممکن است ساخت آن توسط آلفابت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - لغو شود.

اهداف تیم ولورین با اهداف شرکت Whisper که موفق شد صداها را با استفاده از هوش مصنوعی و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - از طریق موتور تفکیک صدا سازگار کند همسو است. این موضوع مشخص می‌کند که هدف آلفابت تنها - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایجاد یک محصول برای کاربران خود نیست بلکه آن‌ها قصد دارند یک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - سمعک بسیار پیشرفته تولید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone