🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12553.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جان مک آفی به کلاهبرداری در بازار رمزارزها و پولشویی متهم شد

نزدیک به ۵ ماه پیش کارآفرین امنیت سایبری و یکی از فعالان بازار رمزارزها، جان مک آفی در اسپانیا دستگیر شد. حالا این کارآفرین به کلاهبرداری در اوراق بهادار و طرح «بالا ببر و بفروش» ...

نزدیک به ۵ ماه پیش کارآفرین امنیت سایبری و یکی از فعالان بازار رمزارزها، جان مک آفی در اسپانیا دستگیر شد. حالا این کارآفرین به کلاهبرداری در اوراق بهادار و طرح «بالا ببر و بفروش» در دنیای رمزارزها متهم شده است.

دادستان‌های فدرال به تازگی یک پرونده علیه مک آفی و مشاور اجرایی و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - محافظش به نام «جیمی گیل واتسون جونیور» منتشر و در آن ادعا کرده‌اند که این دو نفر از تشویق فالورهای خود در توییتر توانسته‌اند ۲ میلیون دلار درآمد داشته باشند. این افراد فالورهای خود را به سرمایه‌گذاری در رمزارزهایی مانند دوج کوین ترغیب کرده‌اند و در هنگام افزایش قیمت، دارایی خود را فروخته‌اند.

به گفته یکی از دادستان‌های آمریکا به نام «آدری استراوس»، مک آفی و واتسون با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - دروغ و فریب میلیون‌ها دلار پول بدست آورده‌اند:

«مک آفی و واتسون بطور گسترده از پلتفرم شبکه اجتماعی و شوق سرمایه‌گذاران در بازار در حال ظهور رمزارزها سوءاستفاده کردند تا از طریق دروغ و فریب میلیون‌ها دلار درآمد به جیب بزنند. متهمان ظاهرا از حساب توییتری مک آفی جهت انتشار پیام‌‌ها برای صدها هزار فالور توییتر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - استفاده کرده‌اند و از طریق اطلاعات غلط و گمراه‌کننده و پنهان کردن انگیزه‌های واقعی و منافع شخصی، آن‌ها را به خرید رمزارزها تشویق کرده‌اند.»

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس

این دو نفر ظاهرا برنامه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - خود را در فاصله دسامبر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - ۲۰۱۷ تا اکتبر ۲۰۱۸ اجرایی کرده‌اند. مک آفی از حساب توییتری تایید شده‌اش که اکنون نزدیک به ۱ میلیون فالور دارد، برای انتشار پیام‌ها استفاده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - کرده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - است.

در حالی که جان مک آفی در کیفرخواست گفته که سهمی در این آلت‌کوین‌ها نداشته، در واقعیت این کارآفرین پیش از تشویق دیگران با استفاده از بیت کوین حجم بالایی از این رمزارزها را می‌خریده و سپس با افزایش قیمت به وسیله فالورها، آن‌ها را می‌فروخته است.

مک آفی و واتسون با ۷ اتهام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - روبه‌رو شده‌اند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند ۵ تا ۲۰ سال حبس به دنبال داشته باشند. از این اتهام‌ها می‌توان به توطئه برای کلاهبرداری اجناس و اوراق بهادار و توطئه برای پولشویی اشاره کرد.

این اولین باری نیست که شاهد اعلام جرم علیه جان مک آفی هستیم. سال گذشته میلادی این کارآفرین به جرم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - فرار مالیاتی دستگیر شد و در ماه اکتبر ۲۰۲۰ کمیسیون بورس و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر داراب استان فارس - اوراق بهادار آمریکا (SEC) به علت تبلیغات تقلبی برای عرضه اولیه کوین (ICO) از وی شکایت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone