🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12550.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ارائه سرعت ۱۷۵ مگابیتی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در روستاهای انگلیس

کاربران در مناطق روستایی بسیاری از کشورها به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند که برای مثال می‌توان به بریتانیا اشاره کرد، کشوری که اخیرا بخشی از کاربرانش به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک دسترسی پیدا کرده‌اند. حالا این ...

کاربران در مناطق روستایی بسیاری از کشورها به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند که برای مثال می‌توان به بریتانیا اشاره کرد، کشوری که اخیرا بخشی از کاربرانش به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک دسترسی پیدا کرده‌اند. حالا این کاربران از تجربه سرعت بیش از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه‌ای می‌گویند.

کمپانی اسپیس ایکس تحت مدیریت ایلان ماسک تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ ماهواره روانه مدار کرده و اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در برخی کشورها ارائه کرده. این کمپانی می‌خواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - اینترنت پرسرعت را تا جای ممکن در اختیار مردم، به خصوص افرادی که به اینترنت ثابت دسترسی ندارند، قرار دهد.

به تازگی امکان آزمایش اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در برخی مناطق بریتانیا فراهم شده و سایر ساکنان این کشور می‌توانند در اواسط سال جاری میلادی به آن دسترسی پیدا کنند. حالا افرادی که از این اینترنت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - استفاده کرده‌اند، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - از تجربه‌شان گفته‌اند.

یکی از ساکنان روستای «بردگار» در بریتانیا به نام «آرون ویلکس» گفته که به اینترنت ثابت با سرعت ۲۰ مگابیت بر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - ثانیه دسترسی داشته، اما برخی مواقع سرعت آن به ۱ یا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - حتی ۰.۵ مگابیت بر ثانیه کاهش می‌یابد که با این سرعت، امکان دانلود بازی‌های حجیم یا استریم راحت ویدیو وجود ندارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان

حالا ویلکس از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک استفاده می‌کند که بطور میانگین سرعت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - دانلود ۱۷۵ مگابیت بر ثانیه را در اختیارش قرار می‌دهد و البته می‌تواند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - سرعت ۲۱۵ مگابیت بر ثانیه را هم تجربه کند.

با وجود چنین سرعت بالایی، دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس چندان ارزان نیست. کاربران در این کشور باید تجهیزات مورد نیاز را به قیمت ۴۳۹ پوند بخرند و ماهیانه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - ۸۹ پوند هزینه اشتراک بپردازند. علاوه بر این، چنین اینترنتی در مرحله آزمایشی بسر می‌برد و احتمال قطعی آن هم وجود دارد. با این وجود با توجه به سرعت پایین اینترنت ثابت، کاربران - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - مشکل چندانی با قیمتش ندارند.

ویلکس تنها ساکن روستایی نیست که از عملکرد اینترنت ماهواره‌ای شرکت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - تحت مدیریت ایلان ماسک رضایت دارد. «مارتین لانگماید» فرد دیگری است که چنین اینترنتی را برای مادرش در روستای «دوون» تهیه کرده است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان

لانگماید با پرداخت هزینه ماهیانه ۹۰ پوند مشکلی ندارد و آن را در دوران شیوع ویروس کرونا قابل توجیه می‌داند. با این وجود، به گفته وی برای مقابله با قطعی اینترنت ماهواره‌ای به سراغ شبکه 4G می‌رود:

«فکر می‌کنم بسیاری از مردم که اینترنت ثابت دارند یا از شبکه 4G استفاده می‌کنند، برای مقابله با قطعی آن را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - با استارلینک ترکیب می‌کنند. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - زمانی که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - ظرفیت این اینترنت تکمیل شود، قطعی‌ها از بین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌روند که موجب جلوگیری از استفاده از اینترنت ثابت و شبکه 4G توسط - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - کاربران می‌شود.»

ایلان ماسک ماه گذشته میلادی از افزایش دو برابری سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه خبر داد و می‌خواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر لاهیجان استان گیلان - تا پایان سال جاری میلادی، اکثر بخش‌های زمین را پوشش دهد و در سال ۲۰۲۲، این پوشش به کل جهان می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone