🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12567.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تاکید دوباره وزیر ارتباطات: تصویب شدن مصوبه مجلس قطعا اینترنت را گران خواهد کرد

وزیر ارتباطات بار دیگر تاکید کرده صورت تصویب شدن این مصوبه، قطعا اینترنت گران خواهد شد. او همچنین درباره قیمت‌گذاری اینترنت در ایران می‌گوید که ایران از نظر به صرفه بودن قیمت اینترنت جزو ۲۵ کشور ...

وزیر ارتباطات بار دیگر تاکید کرده صورت تصویب شدن این مصوبه، قطعا اینترنت گران خواهد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - شد. او همچنین درباره قیمت‌گذاری اینترنت در ایران - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - می‌گوید که ایران از نظر به صرفه بودن قیمت اینترنت جزو ۲۵ کشور اول دنیاست و قرار نیست 5G اینترنت گران قیمتی باشد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در گروه تلگرامی خود به سوالاتی که کاربران از او پرسیده بودند پاسخ داد. وزیر ارتباطات که از طریق این کانال مستقیم با مردم صحبت می‌کند درباره موضوعات مختلفی از جمله مصوبه مجلس و قیمت اینترنت در ایران صحبت کرد.

مسئله‌ای که بیشتر کاربران در کانال تلگرامی از وزیر ارتباطات پرسیدند مربوط به مصوبه مجلس و احتمال گرانی اینترنت بود، او در پاسخ به این سوال تاکید کرد در صورت تصویب شدن این مصوبه، قطعا اینترنت گران خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان

آذری جهرمی درباره مصوبه مجلس برای  افزایش حق سهم اپراتورها گفت: - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - «باید منتظر بمانیم، گفتنی‌ها را گفته‌ایم. مجلس به مصوبه قبلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - ابهام وارد کرده و آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - را به کمیسیون تلفیق برگردانده است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - دو روز قبل کمیسیون تلفیق در این زمینه جلسه‌ای داشته‌اند که هنوز اطلاع رسمی از نتیجه این جلسه اعلام نشده است.»

در حال حاضر مصوبه کمیسیون تلفیق باید در صحن مجلس به تصویب برسد. اگر مصوبه افزایش ۱۰ درصدی حق السهم اپراتورها در هر شرایطی تصویب شود نیازی به این نیست که اجازه افزایش بهای تعرفه به اپراتورها داده شود به صورت طبیعی اینترنت گران می‌شود. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - جهرمی می‌گوید اگر مالیاتی که دولت از اپراتورها می‌خواهد بگیرد افزایش پیدا کند، اپراتورها هم می‌توانند سقف مجوز تعرفه را بالا ببرند و این اتفاقی است که با قانونی شدن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - این مصوبه اتفاق خواهد افتاد و اینترنت صد درصد گران خواهد شد.

«در واقع این مصوبه مجلس قطعا باعث گرانی اینترنت خواهد شد، قبلا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - هم گفته بودم که گرانی اینترنت ضد توسعه و رشد فناوری اطلاعات در ایران - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - است. در هر صورت اگر این مصوبه قانون شود برای همه لازم الاجراست. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - اکنون تمام - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - صحبت ما با مجلس، نمایندگان و افکار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - عمومی این است که در یک روال مردم سالاری در خصوص موضوعی که قرار است قانون شود گفت‌وگو کنیم.  - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - این اظهاراتی که برخی دوستان می‌گویند با اجرای این مصوبه اینترنت گران نمی‌شود کارشناسی نیست و واقعا تاثیر به سزایی در قیمت اینترنت در ایران دارد. به شخصه امیدوارم که این اتفاق نیفتد و منابع مالی مورد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - نیاز برای تولید و نظارت در فضای مجازی از منابع دیگری تامین شود. چرا که منابع دیگر و ردیف‌های دیگر برای تامین این خواسته نمایندگان وجود دارد. امیدواریم این مصوبه در کشور اجرا نشود.»

وزیر ارتباطات درباره گران بودن اینترنت به کاربران گفت که ایران از ارزان‌ترین اینترنت‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - دنیا را دارد: «شاید بتوان گفت ما یکی از ارزان‌ترین اینترنت‌های جهان داریم اما این که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - گران به نظر می‌رسد این است که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - ارزش ریال ایران پایین است اگر در دنیا ۱ گیگ اینترنت موبایل ۲ یورو در نظر بگیریم به ریال در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - نظر بگیریم هر گیگ ۶۰ هزارتومان  می‌شود، در خارج از ایران هم درآمدهای‌شان با یورو است و قابل قیاس با ایران نیست. نکته دومی که وجود دارد این است که اپراتورها در مقطعی در یک رقابت منفی، قیمت ها را دامپ (پایین آوردن قیمت به صورت غیرعادی) کردند یعنی قیمت‌ها را پایین آوردند برای این‌که سایت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - رقبای‌شان که اینترنت خانگی بود را از مدار خارج کنند. این رقابت تا حدی پیش رفت که کاربر آنها با این فرایند عادت کردند و دیگر امکان افزایش قیمت به شیوه سایر نقاط دنیا و یا روال منطقی را نداشتند. در این شرایط قیمت اینترنت ایران یکی از ارزان‌ترین اینترنت‌های دنیا است.»

جهرمی :به شاخص «به صرفه بودن» اشاره دارد و می‌گوید این شاخص اصلی‌ترین معیار برای قیمت اینترنت است: «یعنی نگاه کنیم، پولی که کاربر برای اینترنت پرداخت می‌کند نسبت به درآمدش به چه صورت است. این شاخص در حال حاضر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - ایران مطابق با آخرین گزارش مجمع - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - جهانی اقتصاد در جمع ۲۵ کشور اول دنیا است به نظر می‌رسد رتبه ارزان زیر ‌۱۵ کشور جهان است.»

او می‌گوید استفاده از اینترنت خانگی در ایران پایین‌تر از اینترنت موبایل است در صورتی که این مغایر با ترند جهانی است: «واقعیت این است که در سایر کشورها اینترنت خانگی به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - خاطر دایر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - شدن خدمات فیبرنوری، گران‌تر است. در ایران به خاطر مشکلات با مخابرات در خصوصی‌سازی و اینکه سرمایه‌گذاری  در این شرکت مدت هاست متوقف شده است، رشد خوبی در اینترنت خانگی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - نداشتیم و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - سرعت سایر دنیا بالاتر است.»

قیمت 5G در ایران

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان

او - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - درباره این که آیا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - قیمت اینترنت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - نسل پنجم گران است، خاطرنشان کرد:

«زمانی که نسل پنجم برقرار شود، سرعت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - بالا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - می‌رود و میزان مصرف داده و دیتا به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - واسطه آن افزایش پیدا می‌کند. در دنیا معمولا این طور است که به ازای ۱۰۰ درصد رشد ترافیک،از آنسو قیمت ۵۰درصد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - کاهش پیدا می‌کند. این فرمول در تمام دنیا اجرایی می‌شود و اصولا قیمت اینترنت همواره نزولی است اما کمک می‌کنند ترافیک رشد کند و مصرف بالا برود. ما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - نیز این فرمول را در این چند سال داشتیم. تاثیر اینترنتی که توسط شرکت زیرساخت برای اپراتورها تامین می‌شود صرفا ۵ درصد است و ۹۵ درصد تعرفه مصرفی مردم به تصمیمات اپراتور برمی‌گردد. این تصوری که مطرح می‌کنند اینترنت در انحصار زیرساخت است پس گرانی‌اش به همین علت است، تصور غلطی است. تنها ۵ درصد از هزینه اپراتورها برای بسته‌های اینترنتی به شرکت زیرساخت پرداخت می‌شود اما اپراتورها هزینه‌های دیگری مانند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - هزینه اجاره فضا برای دکل، خرید تجهیزات، برق و نیروی انسانی دارند که هزینه بالایی است.»

جهرمی تاکید دارد گران شدن اینترنت به این معنی است که علاقه‌مند به توسعه اینترنت نیستیم و دولت هم به دنبال این موضوع نیست: «در مدت ۴ سال گذشته همه چیز گران شد، اما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - دولت اجازه نداد قیمت اینترنت افزایش پیدا کند. در شورای عالی فضای مجازی نیز مصوب شد که هزینه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان - ارتباطات و فناوری اطلاعات در سبد هزینه خانوار نباید بیش از ۲ درصد شود و تعرفه‌گذارها باید مصوبه فضای مجازی را رعایت کند.»

- تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سقز استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone