🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12564.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به نسل جدید اپل پنسل از تغییر در طراحی آن خبر می‌دهد

اپل احتمالا تا اواسط فروردین ماه از نسل جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد همزمان با معرفی دستگاه جدید آن را با نسل جدید اپل پنسل به بازار ...

اپل احتمالا تا اواسط فروردین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - ماه از نسل جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد همزمان با معرفی دستگاه جدید آن را با نسل جدید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - اپل پنسل به بازار عرضه کند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصاویر منتسب به اپل پنسل در توییتر به اشتراک گذاشته شده که اطلاعاتی هر چند جزئی در مورد قلم هوشمند اپل ارائه می‌دهد.

حساب کاربری «Mr White» در توییتر تصاویری منتسب به اپل پنسل جدید منتشر کرده است. با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد یکی از بزرگترین تغییرات این قلم هوشمند، تغییر رنگ بدنه آن از مات به براق است. نسل اول اپل پنسل با بدنه‌ای به رنگ براق به بازار عرضه شد. اما اپل تصمیم گرفت نسل دوم قلم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - هوشمند خود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - را با بدنه به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - رنگ مات در دسترس کاربران قرار دهد. اکنون تصاویر منتسب به اپل پنسل از بازگشت کوپرتینویی‌ها به رنگ براق بدنه خبر می‌دهند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس

یکی دیگر از تغییرات اپل پنسل نسل دوم نسبت به نسل اول، به نحوه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - اتصال آن مربوط می‌شود. اولین نسل قلم هوشمند اپل از طریق پورت لایتنینگ شارژ می‌شد. در حالیکه در نسل دوم قلم هوشمند به صورت مغناطیسی از طریق لبه کناری آیپد پرو و آیپد ایر شارژ می‌شد.

به نظر می‌رسد در نسل جدید این طراحی حفظ شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - است و در تصاویر منتشر شده قسمت مسطحی روی بدنه آن دیده می‌شود. در نتیجه انتظار نمی‌رود که قابلیت پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - از پورت لایتنینگ داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس

براساس خبرهای غیررسمی منتشر شده انتظار می‌رود تا اواسط فروردین ماه، اپل از نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی مینی LED رونمایی کند. در نتیجه اپل پنسل با طراحی جدید و متفاوت نیز می‌تواند خبر خوبی در کنار معرفی نسل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - جدید آیپد پرو باشد. در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آباده استان فارس - نهایت باید دید  اپل، نسل جدید قلم هوشمند خود را با چه مشخصات و طراحی ظاهری به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزدان مهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، دوستان. من یک مشکل با تلویزیون جی پلاس GTV-32MD416N دارم. هر وقت که روشنش می‌کنم، تصویر سیاه و سفید می‌شود و سپس به صورت تدریجی روشن می‌شود. اگر کسی در شهر آباده منطقه شهر سورمق تجربه تعمیر این مشکل را داشته باشد، می‌توانید راهنمایی کنید؟ ممنون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone