🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12570.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

درخواست سناتورهای آمریکایی برای افزایش ۴ برابری حداقل سرعت اینترنت باند‌پهن

گروهی از سناتورهای آمریکایی از کمیسیون فدرال ارتباطات این کشور خواسته‌اند تعریف خود را از پهنای باند پرسرعت تغییر دهد تا سرعت پایه آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. سناتورها طی چند روز ...

گروهی از سناتورهای آمریکایی از کمیسیون فدرال ارتباطات این کشور خواسته‌اند تعریف خود را از پهنای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - باند پرسرعت تغییر دهد تا سرعت پایه آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

سناتورها طی چند روز اخیر با ارسال نامه‌ای به «جسیکا روزنورسل» رییس موقت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) و دیگر مقامات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - دولت بایدن خواستار تعریف به‌روز‌شده‌ای از پهنای باند شدند. آن‌ها خاطرنشان کردند که بحران ویروس کرونا اهمیت پهنای باند پرسرعت را تقویت کرده و هزینه شکاف دیجیتال را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - در کشور آمریکا برجسته کرده است.

در حال حاضر استاندارد پهنای باند مشخص شده از سوی این کمیسیون، ۲۵ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۳ مگابیت بر ثانیه برای آپلود است. این استاندارد در سال ۲۰۱۵ تنظیم شده و با وجود درخواست‌هایی مبنی بر تغییر آن، «آجیت پای» رئیس سابق کمیسیون فدرال ارتباطات چنین کاری را انجام نداد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی

این نامه توسط «مایکل بنت» سناتور ارشد کلرادو، «جو منشن» سناتور ارشد ویرجینیا غربی، «راب پورتمن» سناتور ارشد اوهایو، «آنگوس کینگ» سناتور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - ایالت مین تنظیم و برای رییس موقت FCC، وزرای بازرگانی و کشاورزی و «برایان دیز» رئیس شورای اقتصاد ملی ارسال شده است. سناتورها در متن درخواست خود نوشتند:

از حالا باید سعی کنیم بودجه محدود فدرال به گونه‌ای هزینه شود که شبکه‌های پهن‌باند کیفیت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - و سرعت دانلود و آپلود قابل اتکایی را ارائه کند. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - این موضوع شامل تاخیر کم و قابلیت اطمینان بالا این شبکه برای استفاده‌های مدرن و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - جدید مثل ویدیو کنفرانس‌های دوطرفه، پزشکی از راه دور و آموزش از راه دور می‌‌شود.

در ادامه این نامه عنوان شده است: «هدف از اینکار ارائه سرعت متقارن ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است که با توجه به جغرافیا، توپوگرافی یا هزینه‌های غیرمنطقی اجازه اندکی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - تغییر هم خواهد داشت.» علاوه بر این، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - طبق گفته سناتورها دولت باید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - اصرار داشته باشد تا شبکه‌های جدیدی که با بودجه فدرال پشتیبانی می‌شود، حتی در مناطقی که دسترسی آن‌ها واقعا دشوار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - است از این استاندارها استفاده کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی

روزنورسل که در ژانویه گذشته به سمت مدیر اجرایی کمیسیون فدرال ارتباطات منصوب شد، از درخواست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - این سناتورها مبنی بر تغییر استانداردهای پهنای باند پشتیبانی می‌کند. او پیش از این در آوریل سال ۲۰۲۰ خواستار سرعت بارگیری ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت بارگذاری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محلات استان مرکزی - بیشتر از ۳ مگابیت بر ثانیه شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تندر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
نمایندگی شما سمت بعثت محلات کار انجام میده
پاسخ: بله در بعثت شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone