🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12549.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ساخت اولین آی مک M1 دنیا با قطعات مک مینی [تماشا کنید]

یک یوتیوبر با نصب قطعات مک مینی M1 روی یک آی مک قدیمی، «اولین آی مک دست ساز دنیا با پردازنده اپل سیلیکون» یا «آی مک مینی» را ساخت. اپل می‌خواهد مدل جدید آی مک ...

یک یوتیوبر با نصب قطعات مک مینی M1 روی یک آی مک قدیمی، «اولین آی مک دست ساز دنیا با پردازنده اپل سیلیکون» یا «آی مک مینی» را ساخت.

اپل می‌خواهد مدل جدید آی مک مجهز به پردازنده M1 را در ماه‌های آتی رونمایی کند. یک یوتیوبر با نام مستعار لوک میانی (Luke Miani) که تحمل صبر کردن تا چند ماه دیگر را نداشت، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - مادربرد یک مک مینی M1 را روی آی مک ۲۰۱۱ نصب کرد تا آی مک مبتنی بر اپل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - سیلیکون را جلوتر از اپل بسازد.

میانی می‌گوید مادربرد مک مینی آنقدر کوچک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - بود که نصب کردن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - آن درون شاسی آی مک به آسانی و بدون دستکاری انجام شده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - است. او با نصب - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - آداپتور HDMI از مادربرد مک مینی به درگاه نمایشگر آی مک قدیمی موفق شد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - بدون مشکل خروجی تصویر بگیرد. به عبارت ساده این دسکتاپ در واقع همان مک مینی است که فقط از نمایشگر آی مک استفاده می‌کند.

البته ساخت این کامپیوتر دست ساز بدون مشکل نبوده است. آی مک ۲۰۱۱ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - در مقایسه با استانداردهای امروز رزولوشن پایینی داشته و نمایشگر ۲۷ اینچی ۲۵۶۰ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - در ۱۴۴۰ پیکسل آن برای کار کردن با نسخه جدید macOS مناسب نیست. همچنین از آنجا که مک مینی درون شاسی قرار گرفته، تمام پورت‌ها و دکمه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - پاور درون بدنه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - آی مک قرار گرفته‌اند و بنابراین بدون برداشتن نمایشگر امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد.

وصل کردن کیبورد و ماوس در ابتدا مشکل و سرعت وای فای بسیار پایین بوده است. علت این بود که یکی از آنتن‌های وای فای مک مینی درون درب فلزی آن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - قرار گرفته و این یعنی فقط امکان استفاده از دو آنتن (از سه تا) وجود داشته است. یوتیوبر یاد شده برای حل این مشکل آنتن اضافی را با کمی دستکاری به آی مک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - وصل کرد.

با اینکه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - این پروژه تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده، میانی انجام آن را توصیه نمی‌کند ولی می‌گوید اگر آی مک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تویسرکان استان همدان - قدیمی دارید تبدیل کردن آن به نمایشگر مک مینی ارزشش را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چمانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
آیا اطراف شهرک فرهنگیان تویسرکان سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone