🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12574.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چرا نمونه اولیه راکت استارشیپ علیرغم فرود موفق منفجر شد؟

اسپیس ایکس سرانجام نمونه اولیه راکت استارشیپ را برای اولین بار فرود آورد. اما سوالی که برای برخی از کاربران پیش آمده این است که چرا این راکت با وجود فرود موفق منفجر شد؟ در ...

اسپیس ایکس سرانجام نمونه اولیه راکت استارشیپ را برای اولین بار فرود آورد. اما سوالی که برای برخی از کاربران پیش آمده این است که چرا این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - راکت با وجود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - فرود موفق منفجر شد؟ در ادامه یکی از دلایل احتمالی را توضیح می‌دهیم.

اسپیس ایکس علیرغم لغو شدن پرتاب در لحظه آخر، سرانجام نمونه اولیه دیگری از راکت استارشیپ با شماره سریال ۱۰ (SN10) را روز چهارشنبه آزمایش کرد. تیک‌آف بی‌نقص بود و همانطور که گزارشگر اسپیس ایکس حین پخش زنده می‌گفت، همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت. این راکت تا ارتفاع - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - هدف حدوداً - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - ۱۰ کیلومتری اوج گرفت و بعد به سمت زمین شیرجه رفت.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی

SN10 با نزدیک شدن به سکوی پرتاب، اولین مانور تغییر وضعیت را به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - درستی انجام داد و با قرارگیری در وضعیت عمودی، برای فرود آماده می‌شد. متأسفانه فرود بی‌نقص نبود و این را از روی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - خاک‌های بلند شده از روی زمین می‌شد تشخیص داد. SN10 با کمی زاویه روی زمین نشسته بود و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - مدت کوتاهی پس از قطع شدن پخش زنده، به سرنوشت SN8 و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - SN9 دچار شد و با انفجاری باشکوه از بین رفت.

خوشبختانه اسپیس ایکس یکی از معدود شرکت‌هایی در جهان است که به سرعت اشتباهاتش را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - پذیرفته و آن‌ها را علنی می‌کند. با توجه به همین سیاست، پس از مدت کوتاهی ایلان ماسک و اسپیس ایکس انفجار SN10 را تأیید کردند. اسپیس ایکس این حادثه را «یک از هم گسستگی سریع و برنامه‌ریزی نشده» خواند، اما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - توضیحات بیشتری در مورد علت آن نداد.

اسپیس ایکس هنوز علت اصلی انفجار را اعلام نکرده و ماسک هم فعلاً سکوت اختیار کرده است، اما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - برخی خبرگزاری‌ها علت آن را فاش کرده‌اند. آنطور که در گزارش نوشته شده، بعضی از پایه‌های فرود راکت که باید پیش از فرود باز شده و قسمتی از وزن راکت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - را تحمل کنند، وظیفه خود را به درستی انجام ندادند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی

عملکرد ناقص بعضی از پایه‌ها سبب شد تا وزن SN10 به جای افتادن روی پایه‌ها روی موتور بیفتد. این اتفاق سبب نشت متان شد و از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - آنجا که این ماده از هوا سبک‌تر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرکزی استان مرکزی - است، احتمالاً زیر راکت به دام افتاده و پس از قرارگیری در برابر جرقه سبب منفجر شدن راکت شده است.

آزمایش SN10 از بسیاری جهات، موفقیت آمیز بود. اسپیس ایکس می‌تواند به راحتی این آزمایش‌ها را در شبیه سازها انجام دهد، اما داده‌های بدست آمده از آزمایش‌های واقعی بسیار با ارزش‌تر هستند و این شرکت تاکنون انبوهی از اطلاعات ارزشمند را از این پرتاب و پرتاب‌های قبلی بدست آورده است.

استارشیپ، راکت نسل بعد بشر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود باز هم از این دست «شکست ها» در آینده رخ دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone