🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12571.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر اج ۸۹ با برگه‌های عمودی و ۴۱ درصد سرعت راه‌اندازی بالاتر به‌روز شد

مایکروسافت ویژگی‌‌های جدیدی را به مرورگر اج اضافه کرده که شامل برگه‌های عمودی و راه‌اندازی با سرعت بسیار بیشتر می‌شود. تیم توسعه‌دهندگان مایکروسافت با انجام چند تغییر اساسی طراحی و کارایی مروگر اج را بهبود ...

مایکروسافت ویژگی‌‌های جدیدی را به مرورگر اج اضافه کرده که شامل برگه‌های عمودی و راه‌اندازی با سرعت بسیار بیشتر می‌شود.

تیم توسعه‌دهندگان مایکروسافت با انجام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - چند تغییر اساسی طراحی و کارایی مروگر اج را بهبود بخشیده‌ است. این تغییرات نه تنها برگه‌های عمودی را به صفحه اصلی اضافه کرده بلکه راه‌اندازی مرورگر را به طور قابل توجهی سریع‌تر می‌کند. طبق آزمایش‌های اولیه تیم مایکروسافت، این مرورگر تا ۴۱ درصد ‌سریع‌تر از قبل راه‌اندازی خواهد شد. با اقدام تیم توسعه‌دهندگان مایکروسافت، به محض ورود به محیط ویندوز مرورگر در پس‌زمینه اجرا می‌شود و حتی با بستن تمام پنجره‌ها، مرورگر همچنان بسته نخواهد شد. با این حال با توجه به اینکه این ویژگی حافظه رم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - زیادی را اشغال خواهد کرد، کاربران همیشه می‌توانند نسبت به غیرفعالسازی آن اقدام کنند.

در حال حاضر برگه‌های عمودی در دسترس کاربران مرورگر مایکروسافت اج قرار گرفته، اما روند بهبود سرعت راه‌اندازی این نرم‌افزار تا پایان این ماه کامل خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس

هرچند قابلیت برگه‌های عمودی چیز جدیدی محسوب نمی‌شود و مرورگرهای دیگر از مدت‌ها قبل این ویژگی را در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند اما وارد شدن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - آن به مرورگر مایکروسافت اج ممکن است برای بسیاری از کاربران خوشایند باشد.

«میشل مک‌دانل» از متخصصان مایکروسافت درباره اضافه شدن برگه‌های عمودی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - به اج می‌گوید: «اکثر وب‌سایت‌ها از یک شبکه معمولی پیروی می‌کنند که فضای خالی زیادی را در انتهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - صفحه ایجاد می‌کند. ما در ادامه متوجه شدیم که این فضای عمودی می‌تواند مکان بهتری برای برگه‌ها - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - باشد. هرچند ممکن است برگه‌های عمودی یک مفهوم کاملا جدید نباشد، ما از این فرصت برای بهبود تجربه مرورگر خود استفاده کردیم.»

مایکروسافت در تحقیقات خود متوجه شد که کاربران علاوه بر برگه‎‌های عمودی، دوست دارند با برگه‌های افقی استاندارد هم کار کنند. بنابراین این ویژگی مهم را در قابلیت جدید خود اعمال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - کرده و کاربران می‌توانند نسبت به جابجایی بین این برگه‌ها اقدام کنند. همچنین از آن جایی که برخی از کاربران ترجیح می‌دهند تصویر صفحه نمایش آن‌ها به صورت کامل دیده شود، قابلیتی برای مخفی کردن نوار کنار این مرورگر در نظر گرفته شده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت علاوه بر قابلیت‌های جدید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - مرورگر اج، ویژگی‌های جدیدی برای موتور جستجوی خود معرفی کرده است. ویژگی‌های جدید موتوری جستجوی مایکروسافت دستورات غذایی را به روش جدیدی به کاربران نمایش می‌دهد و با انجام برخی تغییرات، ویژگی‌های بصری موتور جستجوی خود را بهبود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرودشت استان فارس - بخشیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone