🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12561.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A82 5G سامسونگ با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از راه می‌رسد

سامسونگ می‌خواهد در آینده از جایگزین گلکسی A80 رونمایی کند. حالا این دستگاه که گلکسی A82 5G نام دارد، در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که بخشی از مشخصات آن را افشا می‌کند. گلکسی A80 یک گوشی ...

سامسونگ می‌خواهد در آینده از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - جایگزین گلکسی A80 رونمایی کند. حالا این دستگاه که گلکسی A82 5G نام دارد، در بنچمارک گیک‌بنچ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - رویت شده که بخشی از مشخصات آن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - را افشا می‌کند.

گلکسی A80 یک گوشی منحصر به فرد است که از مکانیزم کشویی و دوربین چرخان بهره می‌برد. نزدیک به یک ماه پیش، گزارشی درباره جایگزین این دستگاه منتشر شد که اطلاعات محدودی داشت. در این گزارش به بهره‌مندی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - گلکسی A82 5G از ماژول دوربین چرخان اشاره شده بود و همچنین شامل شماره مدل آن بود.

اما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - حالا به لطف رویت این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ، به اطلاعات بیشتری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - از آن دسترسی داریم. این دستگاه که شماره مدل SM-A826S را یدک می‌کشد، از چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌برد. کوالکام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - این تراشه را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، بنابراین با یک چیپست نسبتا قدیمی روبه‌رو هستیم.

دستگاه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - حاضر در این بنچمارک، بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۶ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - گیگابایت رم است. این بنچمارک اطلاعات دیگری ندارد، با این حال در آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - تصاویر این موبایل هم منتشر خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی

گلکسی A82 5G تنها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - دستگاه جدید از سری گلکسی A نخواهد بود و کره‌ای‌ها در آینده نزدیک از دو عضو دیگر این خانواده رونمایی خواهند کرد. گلکسی A52 و گلکسی A72 احتمالا در هفته‌های آینده با قابلیت‌های جذابی و در نسخه‌های 4G و 5G از راه می‌رسند.

سامسونگ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - در کنار رفرش ریت بالای نمایشگر، می‌خواهد پس از مدت‌ها لرزشگیر اپتیکال را هم به گوشی‌های میان‌رده‌اش بیاورد. علاوه بر این، گلکسی A52 5G بطور ماهیانه بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

انتظار می‌رود کره‌ای‌ها برای نسخه 4G‌ گوشی‌های گلکسی A52 و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - A72 چیپ اسنپدراگون 720G و برای مدل 5G آن‌ها، تراشه اسنپدراگون 750G را درنظر بگیرند. علاوه بر این تفاوت، رفرش ریت مدل 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد، در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - حالی که رفرش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی - ریت مدل 4G برابر ۹۰ هرتز خواهد بود.

- تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمین استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone