تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13360.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در نیمه دوم ۲۰۲۱ از سنسورهای دوربین ایزوسل GN1s و GN3 رونمایی می‌کند

سامسونگ احتمالا بعد از معرفی سنسور دوربین ایزوسل GN2، از دو سنسور جدید ایزوسل GN1s و GN3 در نیمه دوم ۲۰۲۱ با مشخصات ارتقایافته نسبت به سنسور دوربین ایزوسل GN1 رونمایی خواهد کرد. اردیبهشت‌ماه امسال،‌ ...

سامسونگ احتمالا بعد از معرفی سنسور دوربین ایزوسل GN2، از دو سنسور جدید ایزوسل GN1s و GN3 در نیمه دوم ۲۰۲۱ با مشخصات ارتقایافته نسبت به سنسور دوربین ایزوسل GN1 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - رونمایی خواهد کرد.

اردیبهشت‌ماه امسال،‌ کره‌ای‌ها از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسلGN1 رونمایی کردند که از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل و ترکیب پیکسل تتراسل (Tetracell) به صورت همزمان بهره می‌برد که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - علاوه بر افزایش سرعت عملکرد، بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف را نیز در پی داشت. این سنسور در گوشی‌های هوشمند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - ویوو X50‌ پرو و ویوو X60‌ پرو مورد استفاده قرار گرفته است.

براساس اعلام «Digital Chat Station»، یکی از منابع آگاه چینی، سامسونگ اواخر سال ۲۰۲۱ قصد دارد دو سنسور جدید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - ایزوسل GN1s و GN3 را رونمایی کند که احتمالا هر دو سنسور جدید در گوشی‌های هوشمند پرچمدار مورد استفاده قرار خواهند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - گرفت.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان

احتمالا ایزوسل GN1s نسخه به‌روز شده ایزوسلGN1 با بهبودهای جزئی و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - سنسور دوربین ایزوسل GN3 نیز نسل بعدی حسگرهای ایزوسل سامسونگ خواهد بود. البته به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قبل از معرفی دو سنسور جدید، از سنسور دوربین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - GN2 رونمایی کنند که ظاهرا در گوشی هوشمند می ۱۱ پرو شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حالی که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - سنسورهای سری ایزوسل HM از جمله ایزوسل HMX در شیائومی می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - نوت ۱۰، ایزوسل HM1‌ در گوشی هوشمند گلکسی S20 اولترا سامسونگ، ایزوسل HM2 و ایزوسل HM3 نیز در گوشی هوشمند گلکسی S21 اولترا مورد استفاده قرار گرفته‌اند، انتظار می‌رود سنسورهای سری ایزوسل GN نسبت به سنسورهای سری ایزوسل HM در گوشی‌های هوشمند بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند و در واقع دستگاه‌های بیشتری با سنسورهای دوربین سری GN به بازار عرضه خواهند شد.

هنوز به صورت دقیق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خدابنده استان زنجان - مشخص نیست که کدام گوشی‌های هوشمند بازار برای اولین بار با حسگر دوربین ISOCELL GN1s و ISOCELL GN3 به بازار عرضه خواهند شد، هرچند جای تعجبی ندارد اگر حسگرهای جدید سامسونگ در گوشی‌های هوشمند ویوو و شیائومی مورد استفاده قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جام نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آیا احیانا شما سمت روستای بختی خدابنده هم اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای بختی شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone